Doortocht in Zweden ...
Doortocht in Zweden ...
Beste ,
Enkele jaren geleden heb ik een doortocht gemaakt mee de auto nl. zweden, lapland, Noordkaap, Noorwegen ... nu enkele jaren later zou ik dit willen overdoen (een stukje uiteraard => zweden ; ook vrij kamperen in de natuur wat toegestaan is in zweden) mee de quad ! Eerlijk gezegd is dit gewoon een droom die ik voor ogen zie maar niet weet of dit haalbaar is ! Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben of eventueel dit ook willen doen of nuttige info kunnen geven ? ...
Ik zou zegggen laat maar weten !
Alvast bedankt ... Stone
Enkele jaren geleden heb ik een doortocht gemaakt mee de auto nl. zweden, lapland, Noordkaap, Noorwegen ... nu enkele jaren later zou ik dit willen overdoen (een stukje uiteraard => zweden ; ook vrij kamperen in de natuur wat toegestaan is in zweden) mee de quad ! Eerlijk gezegd is dit gewoon een droom die ik voor ogen zie maar niet weet of dit haalbaar is ! Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben of eventueel dit ook willen doen of nuttige info kunnen geven ? ...
Ik zou zegggen laat maar weten !
Alvast bedankt ... Stone
-
- Quadrider
Zo'n doortocht is zeker haalbaar, de vraag is of je budget de doortocht haalt, er moet toch ook redelijk wat reserve materiaal en onderhoudsstukken meegaan op zo'n trip.
welk seizoen dat je wilt gaan is ook zeer belangrijk, welke banden kies je? en zo zijn er nog wel 101 dingen om rekening mee te houden.
gaat er iemand met wagen en aanhanger achter je aan of niet? dat zijn toch allemaal dingen waar je rekening mee moet houden, planning op voorhand, waar zijn eventueel dealers die reserve onderdelen hebben of naar waar kan ik ze eventueel laten sturen?
Grtz Iche
welk seizoen dat je wilt gaan is ook zeer belangrijk, welke banden kies je? en zo zijn er nog wel 101 dingen om rekening mee te houden.
gaat er iemand met wagen en aanhanger achter je aan of niet? dat zijn toch allemaal dingen waar je rekening mee moet houden, planning op voorhand, waar zijn eventueel dealers die reserve onderdelen hebben of naar waar kan ik ze eventueel laten sturen?
Grtz Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is die goeie quad dan ?
Wolverine 450 4X4 is dit voldoende denk je ?
-
- Quad Master
hm. en wolverine is een goede machine, maar als je zon lange toch wil maken zou ik gewoon gaan voor een grizzly 700, kingquad 700, bombadier outlander enzv...deze zijn meer gebouwd op zulke tochten dan bijvoorbeeld een wolverine
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
Ik hou jullie zeker op de hoogte van het verdere verloop ...
Ik hou jullie zeker op de hoogte van het verdere verloop ...
Grizzly 700 ... prachtige quad inderdaad ! Da zal de volgende zijn denk ik ...
hopelijk kan ik deze droom verwezenlijken ... zou de max zijn !
Greets
Grizzly 700 ... prachtige quad inderdaad ! Da zal de volgende zijn denk ik ...
hopelijk kan ik deze droom verwezenlijken ... zou de max zijn !
Greets