Mezelf eens goed geamuseerd
Mezelf eens goed geamuseerd
Ook ik ben d'r ff lekker uit geweest met de vakantie, maar dan wel met een goede garage in de buurt. Eigenlijk ging het als volgt: ik had geen idee, geen tekening en geen materiaal. Alleen een fles bier in de hand. En blijkbaar is dat genoeg...
Zie hieronder mijn creatieve uitspatting
Het begon met een oud racefietsstuur:
Moet dat wat worden?
Ook wat beugeltjes van een oude verroeste vuurkorf uitgeslepen, gebogen en voorgeboord:
Past!
Hele zaakje in mekaar geschroefd
Nu nog wat wieltjes erop...
Beetje opgepoetst...
En ziedaar de handgemaakte low-budget wheeliebar!
Met het wheelien merk ik wel dat de quad vrij snel afslaat, dus je moet hem goed in de toeren houden. De bar is in ieder geval erg stevig geworden, dus hij kan wel wat hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Zie hieronder mijn creatieve uitspatting
Het begon met een oud racefietsstuur:
Moet dat wat worden?
Ook wat beugeltjes van een oude verroeste vuurkorf uitgeslepen, gebogen en voorgeboord:
Past!
Hele zaakje in mekaar geschroefd
Nu nog wat wieltjes erop...
Beetje opgepoetst...
En ziedaar de handgemaakte low-budget wheeliebar!
Met het wheelien merk ik wel dat de quad vrij snel afslaat, dus je moet hem goed in de toeren houden. De bar is in ieder geval erg stevig geworden, dus hij kan wel wat hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Laatst gewijzigd door Jarcos op vr 13 mar, 2009 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
Bedankt allemaal voor de leuke reacties
Haha, het enigste wat ik een week lang gezopen heb was Heineken, blijkt dus dat daar ook nog wel wat goede dingen uit voort kunnen vloeienDaZoe schreef:Ge was toch geen Heiniken aan het drinken hé dan geloof ik niet dat ge dat zelf hebt gevonden
Knap staaltje knutselwerk daar , is inderdaad wel handig zon wieltjes
-
- Quad Expert
kan goed geloven na lange tijd dat heiniken kattepis te drinken dat je smaak beetje vervaagd isyamaha tri-z schreef:heineke is idd niet te zuipe.
maar ik moet in belgie nog een fatsoenlijk bier tegen komen.
wat ik tot nu toe van de belgische bodem geproeft heb smaakte allemaal naar paarde zeik.
doe mij maar bavaria
komt wel terug na paar Jupilers
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~