wat heb ik gedaan? als het over mijn raptor gaat , vraag dit in mijn toppic . anders verpesten we RP zijn tuning project met over een andere quad te praten!
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:wat heb ik gedaan? als het over mijn raptor gaat , vraag dit in mijn toppic . anders verpesten we RP zijn tuning project met over een andere quad te praten!
nej ging over de quad van RP... ziet er echt zo wijs uit die quad... hopelijk is hij snel af zodat je de weg op kan
greetz
ik heb een vraagje pas een trugloper die onder een aerox zit of andere minarelli scooter ook gewoon onder acces streak ? (zo niet welke uilaten/merken wel)
thx
ik heb een vraagje pas een trugloper die onder een aerox zit of andere minarelli scooter ook gewoon onder acces streak ? (zo niet welke uilaten/merken wel)
thx
nee die kan daar niet onder, er zijn wel andere mogenlijkheden... ik heb op www.quadonderdelen.nl een technigas quadder gekocht. die is speciaal voor de access streak, en daar ga je gelijk 70 van rijden
...
maar die uitlaat kost dan wel 190 euro, maar dan heb je ook wat!
thx
super quad zeg!
ik had een vraagje, ik ga van de week ook een access streak xxl betsellen.
Ik wou vragen of je mij een beetje kon helpen met advies te geven om hem te tunen.
ik heb je toegevoegd op msn
gr ronald