verlichtingsprobleem yamaha blaster 2007 iemand me helpen
-
- Toeschouwer
verlichtingsprobleem yamaha blaster 2007 iemand me helpen
hello,
heb net een yamaha blaster gekocht van 2007 maar heb probleempje, heb een battereilader die batterei altijd oplaad maar alleen men stoplicht gaat als ik rijd 4 pinker gewoon voor en achterlicht niet en teller ook soms niet? aan wat zou dit kunnen liggen iemand zelfde gehad?
thx
ps hier foto van de men nieuw speelgoed
heb em een week
nerfbars andere velgen en 10cm breder vanachter
heb net een yamaha blaster gekocht van 2007 maar heb probleempje, heb een battereilader die batterei altijd oplaad maar alleen men stoplicht gaat als ik rijd 4 pinker gewoon voor en achterlicht niet en teller ook soms niet? aan wat zou dit kunnen liggen iemand zelfde gehad?
thx
ps hier foto van de men nieuw speelgoed
heb em een week
nerfbars andere velgen en 10cm breder vanachter
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
wist it niet! want de plaats is er op voorzien vond het raar dat men stoplicht gaat en klaxon en al de rest niet! is er dan nix om de batterei op te laten als dit niet voorzien was op een blaster?OpticalNicolas schreef:baterie zit standaard niet in een blaster, dus ik zou idd alles eens nakijken.
thx
Als ik het goed lees hebt ge een pinkerset en claxon erop staan en dus ga ik ervan uit dat er een knop is bijgezet om aan en uit te zetten. Waarschijnlijk zit er in die bediening van die knop iets fout of is die knop niet goed. Kan oo zijn dat die knop geen goeie massa heeft of zo.
De lichten zullen nu ook wel via die nieuwe knop aangezet moeten worden en dus ook daarom niet meer werken. Dus volgens mijn idee moet het in die schakelaar zitten op uw stuur
Maar ik kan ook mis zijn hé het is altijd moeilijk om een diagnose te stellen aan de hand van een zinnetje zonder de quad erbij te hebben
Trouwens proficiat met uw aankoop
De lichten zullen nu ook wel via die nieuwe knop aangezet moeten worden en dus ook daarom niet meer werken. Dus volgens mijn idee moet het in die schakelaar zitten op uw stuur
Maar ik kan ook mis zijn hé het is altijd moeilijk om een diagnose te stellen aan de hand van een zinnetje zonder de quad erbij te hebben
Trouwens proficiat met uw aankoop
-
- Quad Expert
- Contacteer:
http://manuals.dqt.be
hier kan je manual download voor quads, ook het electrisch schema, is wel van een standaard blaster, zonder claxon en pinkers.
ik heb het oude model blaster nog zonder stoplicht en heb het contact er zelf opgezet, en heb de stroom van de geel/rode draad gehaald, onder de voorkap, die dat naar je bedienings knoppen gaat (licht en dergelijke).
deze geeft 12 volt en komt van de voltage regulatoro, zou je hier je baterij niet kunnen op aansluiten?
hier kan je manual download voor quads, ook het electrisch schema, is wel van een standaard blaster, zonder claxon en pinkers.
ik heb het oude model blaster nog zonder stoplicht en heb het contact er zelf opgezet, en heb de stroom van de geel/rode draad gehaald, onder de voorkap, die dat naar je bedienings knoppen gaat (licht en dergelijke).
deze geeft 12 volt en komt van de voltage regulatoro, zou je hier je baterij niet kunnen op aansluiten?
-
- Toeschouwer
thx voor al jullie antwoorden, ga is nieuw multimeterke gaan halen want mijn is nu stukket
tis een homologatiekit dat erop steekt , ga eerst is zelf probere en alts nie lukt dan gaten na de profs in de winkel
heb vdg nieuw stoplichtje gekocht met leds gaat er beter op staan als da lomp rood lichtje
ciao quadliefhebbers
tis een homologatiekit dat erop steekt , ga eerst is zelf probere en alts nie lukt dan gaten na de profs in de winkel
heb vdg nieuw stoplichtje gekocht met leds gaat er beter op staan als da lomp rood lichtje
ciao quadliefhebbers