02.09.2007 - Quad Meeting (Hasselt, België)

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Ik zal er ook bijzijn maar had nog een vraagje,mijn vrouwke zou ook graag meerijden achterop de quad maar ik heb een beetje schrik dat ik dan te traag zou zijn om te volgen met de rondrit daar zij dat niet gewend is om (vrij snel)mee te rijden.
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 05:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

den dj schreef:Ik zal er ook bijzijn maar had nog een vraagje,mijn vrouwke zou ook graag meerijden achterop de quad maar ik heb een beetje schrik dat ik dan te traag zou zijn om te volgen met de rondrit daar zij dat niet gewend is om (vrij snel)mee te rijden.
Grtz Dirk
Dirk, zoals Charger69 al aangehaald heeft, zal er zeker rekening gehouden worden met iedereen.
In dit geval kan ook nog eens het voordeel aangehaald worden van in D-systeem te rijden want
iedereen kan op eigen tempo rijden, als hij aan de hoek van de straat komt, zal altijd iemand staan
om aan te geven welke richting men uit moet rijden. :)
Maar het is een rondrit en geen race. De snelheid zal aangepast worden zodat iedereen meekan.
En hoe groter de groep is, hoe langamer men zal moeten rijden om te zorgen dat iedereen bij kan blijven. ;)

Greetz,
D.
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

En der zijn nog de verkeersregels en boetes dus dat remt zowiezo al af :mrgreen:
Gewoon meerijden man! Dat we iets kunnen laten zien in Lommel :duivel3:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
de bree
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door de bree »

seg dat van in hasselt gaat dat nog door of ni want diene topic is gesloten
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

lees dit toppic door dan ziet ge het :wink: eerst samenkomst in hasselt daarna rondrit naar lommel en terug een rondrit :wink: :duimhoog:
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

dang ! Hasselt das meer als een uur bollen voor mij :( en dat met camionneke lol
zal is horen dat ik samen met 2de quad kan komen , daartegen hebben we beide ons machien (ik de 700 en hij de 350 ) , 2de is Kevin vk ook forummember ;)

btw misshien dit in Algemeen ofzo pinnen is eerste keer dat dit topic me opviel ...

Grtzzz en zalig idee ;)
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Delriva schreef:
den dj schreef:Ik zal er ook bijzijn maar had nog een vraagje,mijn vrouwke zou ook graag meerijden achterop de quad maar ik heb een beetje schrik dat ik dan te traag zou zijn om te volgen met de rondrit daar zij dat niet gewend is om (vrij snel)mee te rijden.
Grtz Dirk
Dirk, zoals Charger69 al aangehaald heeft, zal er zeker rekening gehouden worden met iedereen.
In dit geval kan ook nog eens het voordeel aangehaald worden van in D-systeem te rijden want
iedereen kan op eigen tempo rijden, als hij aan de hoek van de straat komt, zal altijd iemand staan
om aan te geven welke richting men uit moet rijden. :)
Maar het is een rondrit en geen race. De snelheid zal aangepast worden zodat iedereen meekan.
En hoe groter de groep is, hoe langamer men zal moeten rijden om te zorgen dat iedereen bij kan blijven. ;)

Greetz,
D.
Alvast bedankt!Ze is nog niet helemaal zeker dat ze zal meerijden (ze wil me het plezier ni afpakken :crossercool: )maar anders zou ze na de bijeenkomst doorrijden naar de meeting in Lommel (misschien iemand een adres?) mits daar enkele vrienden van ons zijn voor een weekend. :D

Btw kan de auto en remork op de parking blijven staan (in Hasselt)voor gans de dag of is da niet verantwoord? :?
En nog iets ,het is misschien een domme vraag maar als iedereen van het forum nu is een badge of een sticker met zijn (forum)naam droeg is het makkelijker om iemand te herkennen en aan te spreken!
Het is maar een ideetje ! :idea:
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

den dj schreef:Alvast bedankt!Ze is nog niet helemaal zeker dat ze zal meerijden (ze wil me het plezier ni afpakken :crossercool: )maar anders zou ze na de bijeenkomst doorrijden naar de meeting in Lommel (misschien iemand een adres?) mits daar enkele vrienden van ons zijn voor een weekend. :D
Het adres zal Charger69 je wel bezorgen. (ik weet het zelf nog niet) ;)

den dj schreef: Btw kan de auto en remork op de parking blijven staan (in Hasselt)voor gans de dag of is da niet verantwoord? :?
Daar staan vaak nog wel enkele auto's op die parking, dus je kan die daar volgens mij gerust laten staan.

den dj schreef: En nog iets ,het is misschien een domme vraag maar als iedereen van het forum nu is een badge of een sticker met zijn (forum)naam droeg is het makkelijker om iemand te herkennen en aan te spreken!
Het is maar een ideetje ! :idea:
Grtz Dirk
Geen slecht idee, maar ik denk niet dat we daar met 100 man gaan staan hé. :D
We zitten nu rond de 20 "deelnemers", dus het is vlug gevraagd wie wie is. ;)
Maar indien de anderen het ook nuttig vinden om een name-tag te dragen, kunnen we er wel werk van maken.

Greetz,
D.
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Okee bedankt !
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 05:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Zou het ni beter eens gevraagd worden of we wel mogen op die parking staan en blijft daar iemand te plaatse om de remorken in het oog te houden, ofwel moet men zich zo zetten dat er geen enkele remork weg kan.
Heb ni de neiging om mijne quad op mijn dak te moeten zetten als blijkt dat mijn remork gestolen zou zijn, snapie :wink:
DBM PERFORMANCE
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

airwolf schreef:
AlfA schreef:Is 't wel een goed idee van het verkeer te gaan tegenhouden op de kruispunten?
Want dan ga je voor agent spelen, wat helemaal nie mag hé :oops:
't probleem is ALS er dan iets voorvalt...

We kunnen ook gewoon de binnenwegjes opzoeken, dan ga je niemand moeten tegen houden :)
Er zullen natuurlijk zoveel mogelijk binnenwegjes genomen worden,
maar ook daar is er kans de je verkeer tegenkomt hé. Wel minder natuurlijk.
Wij rijden alle zondagen met ne man of 10-12 en altijd in D-systeem en hebben
nog nooit problemen gehad.
We hebben juist wel problemen als we niet in D-systeem rijden, want als bij het oversteken
van een straat de helft moet wachten op een wagen die aankomt, dan moet de eerste
groep zich inhouden en ander verkeer voorbij laten steken om terug 1 groep te zijn.
En na ieder kruispunt ga je ook moeten wachten tot iedereen mee is, want anders gaat de
laatste mss niet kunnen volgen en na een paar straatjes links of rechts weet hij niet meer
waar je naartoe bent.
Voordeel van D-systeem is dat je weet wie laatste rijdt en als je niet kunt volgen of opgehouden
werd, je nog makkelijk mee kunt want aan de kruistpunten staat er toch altijd iemand te wachten
tot de laatste persoon is doorgereden.

Greetz,
D.
normaal gezien is dat geen probleem als je zo'n oranje vest hebt en zo'n rond geval om het verkeer tegen te houden is er niets aan de hand. Anders moet je even bij het lokale politie bureau binnenstappen, daar geven ze je uitleg en kan je ook documenten verkrijgen dat de flikken op de hoogte zijn van de toer dan heb je nooit problemen, dan ben je "flik voor een dag" bij wijze van spreken en mag je het verkeer tegen houden als de andere moeten oversteken. Met de Goldwing tochten was het toch altijd zoiets in de aard.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
bert 700
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door bert 700 »

yo turboy dan zet ge gewoon de quad ff bij mij thuis :D hehe moest de remork weg zijn
raptor 700 can it get any better?
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

bert 700 schreef:yo turboy dan zet ge gewoon de quad ff bij mij thuis :D hehe moest de remork weg zijn
Jaja, da zou je graag hebben e, en dan maar vijzen zeker :mrgreen:
DBM PERFORMANCE
Plaats reactie