Signatuur
Signatuur
Waarom kun je op dit forum geen signatuur plaatsen ?
Ik vind het chik dat je dat wel kan zoals op vele forums.
Je kan bvb als admin er maten op zetten en als er één te groot is van de een of de ander gewoon verwijderen en waarschuwing geven voor volgende keer.
Vooral zelf gemaakte zijn chik.
Dit is bvb een vb van mij op rsca forum ,dit vind ik vanpas van grote.
Ik vind het chik dat je dat wel kan zoals op vele forums.
Je kan bvb als admin er maten op zetten en als er één te groot is van de een of de ander gewoon verwijderen en waarschuwing geven voor volgende keer.
Vooral zelf gemaakte zijn chik.
Dit is bvb een vb van mij op rsca forum ,dit vind ik vanpas van grote.
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrider
Ik hou er niet van ...dit loopt snel uit de hand als je ziet naar sommige Ami-forums, meer signatuur dan tekst
Zoals deze:
* 1996 300ZX Twin-Turbo 400 hp Jim Wolf
* 2006 Infiniti FX35
* 2005 Kawasaki ZZR1200
2004 Black RC#131-595 RWHP-Prototype Vortech blower-Viper clutch hydraulics-DC Performance clutchline mods-Cats out- O2 sims-Borla nocatback exhaust-Boomer lowering kit-XMetal GenX Shifter-Pace Edwards Bedlocker-EZ Lift Tailgate-Powerlock-Bedrug-Carbon Fibre Dash-170 thermostat-Brushed fuel door-Supercharged badges- Aussie dog "Willow"-Lynette:World's Greatest Wife
Zoals deze:
* 1996 300ZX Twin-Turbo 400 hp Jim Wolf
* 2006 Infiniti FX35
* 2005 Kawasaki ZZR1200
2004 Black RC#131-595 RWHP-Prototype Vortech blower-Viper clutch hydraulics-DC Performance clutchline mods-Cats out- O2 sims-Borla nocatback exhaust-Boomer lowering kit-XMetal GenX Shifter-Pace Edwards Bedlocker-EZ Lift Tailgate-Powerlock-Bedrug-Carbon Fibre Dash-170 thermostat-Brushed fuel door-Supercharged badges- Aussie dog "Willow"-Lynette:World's Greatest Wife
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quadverslaafde
Toen waren er nog geen moderators e die een oogje in het zeil hielden, buiten een stuk of 4die toch niets deden.Ralph schreef:We hebben het ooit gehad, maar dat werd veel te druk (op Amerikaanse fora vind ik het ook een zooitje).
Nu zijn er zo'n 10 bijna ,dus
Als je het nog weet was ook ik het die begon te praten over forum regels ,andere mod's ,rode en gele kaarten enkele jaren geleden. Toen kwam er niets van maar toen anderen ermee afkwamen was het direct in orde
Ik was vroeger zelf admin van een groot voetbalforum en wie een te grote sig had pakte ik direct aan.
Niet overzichtelijk is zever vind ik persoonlijk ,maar op dit forum komen de goede ideeén altijd van dezelfde mensen e de rest kan de pot op.
-
- Quadracer
- Contacteer:
als zoiets komt dan moeten er duidelijk regels over bestaan
op vele forums is het ook een zooitje en heb je meer foto's dan eigenlijke tekst
onlangs was er de discussie over de bewegende avatars, dat deze teveel kb's vreten bij het tonen van een pagina.
als iedereen een foto in zijn signature zet, dan zal het er zeker niet op verbeteren...
op vele forums is het ook een zooitje en heb je meer foto's dan eigenlijke tekst
onlangs was er de discussie over de bewegende avatars, dat deze teveel kb's vreten bij het tonen van een pagina.
als iedereen een foto in zijn signature zet, dan zal het er zeker niet op verbeteren...
Mensen willen dan ook reclame gaan maken en gaan ze helemaal onnodig posten.
En het forum wordt er ook trager van denk ik.
Je hebt er niks aan
En het forum wordt er ook trager van denk ik.
Je hebt er niks aan
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk