Vervangen van bussen in a-armen
@ jhonbeton : SKF of IMES waar vind ik deze ?
@ opticalNicolas : Bertmat waar of hoe?
Thanks
@ opticalNicolas : Bertmat waar of hoe?
Thanks
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
Nicolas thanks maar meulebeke is een beetje ver voor zo een klein stukje maar ik heb hem bij mijn favorieten geplaatst je weet maar nooit 
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
meulebeke is inderdaad ver cobby, maar men gasgas komt ook van daar. Bert is correcte kerel. SDS kan die kitjes ook hebben,maar gaat je liever yamaha kits verkopen. Kan je wel als tip geven dat je beter alles in 1keer vervangt, kwestie om niet na 2weken eronder of de andere kant terug moeten open te smijten. Als je een draaier kent of zelf kan kan je deze gerust in teflon draaien. is geen moeite en veel goedkoper.cobby schreef:Nicolas thanks maar meulebeke is een beetje ver voor zo een klein stukje maar ik heb hem bij mijn favorieten geplaatst je weet maar nooit
greetz
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
dat die sterker zijn durf ik niet zeggen... is gewoon wat makkelijker en ietwat goedkoperOpticalNicolas schreef:idd, en de 'kitjes' van yamaha, is stukje per stukje, dus is pokkeduur.
plus die van all balls, pivot works,... zijn veel sterker.
apropos, je hebt 12 busjes vandoen, zijn 12 dezelfde dus makkelijk te maken voor iemand met een draaibank en als je geluk hebt zijn je asjes niet ingelopen dus kan je je goedkoop redden.
greetz
www.quadfun.be deze mannen hebben dit normaal op voorraad.