daarna even ketting gesmeerd en alles nagekeken.. komt vriend van me met zijn motortje aan.. motor uitgeladen, en alles warm gelopen.
toen was het tijd om te knallen
we besloten toen om wat zandpaden te nemen, net om de hoek. daar dachten wij lekker hard te kunnen knallen, maar dat ging helaas niet lukken omdat er dieren op de wei stonden langs de zandpaden.. wij daar relax voorbij getuft, zoeken naar een plek waar we niemand stoorden. en ja, die vonden we.. midden tussen de mais en vele andere velden. dus wij daar effe onszelf uitgelaten
na een tijdje kwamen we op een zandpad, redelijk mul zand en best breed. toen kwam Bart met het idee om hier, jaja, een drag race te doen
vervolgens besloten we om maar weer terug te gaan, via een zandpad met hier en daar wat plassen. de honda, yamaha en vervolgens de kawasaki.. het pad zag er leuk uit, dus Willem-Jan denkt: zozo hier ga ik even mijn quad open knallen. dus wij rijden dat pad in, en de honda voor mij zie ik ineens een kleine stip worden! dus ik draaide mijn gas ook maar open. op het einde kwam een scherpe bocht dus remde veel af. gewacht op bart, want die had een filmcamera bij en durfde daarom niet zo hard daar. we zijn toen rustig terug naar onze ''crossbaan'' gereden.
thuis aangekomen hebben we een paar rondjes gereden en wat gegeten en gedronken. we zijn toen maar weer aan het rijden en springen gegaan op onze baan. toen kwamen na een tijdje mijn broertje en zijn vriendje aan, die daar met hun puchje's ook wilden rijden. dit ging een redelijke tijd goed, tot mijn broertje een halve salto maakte over een bult heen. hierbij gelukkig niets aan de hand, nee ook mijn broertje niet
Ineens begon mijn quad een beetje in te houden, dus wij kijken wat er aan de hand was. luchtfilter was vies
verder zijn we full time aan het rijden gegaan, en af en toe iemand die foto's maakte of filmde. 5 uur moesten we ermee stoppen, dus iedereen werd opgehaald.
het was een TOP dag voor ons, Willem-Jan bedankt voor de olie! deze dag is zeker voor herhaling vatbaar! dit wel op een andere plek want de wei word over een paar dagen afgezet en dan worden er beesten van mijn vader op gejaagd
Foto's en Filmpjes komen waarschijnlijk over 3 weken pas, want bart gaat morgen op vakantie en had geen tijd om uit te zoeken hoe hij dit op de computer moest zetten
Grts
Tom