bromfietsquad verzekering
bromfietsquad verzekering
Hallo,
waar kan ik het beste en uiteraard het goedkoopst mijn bromfietsquad verzekeren?
alvast bedankt voor de informatie
mvg ronald
waar kan ik het beste en uiteraard het goedkoopst mijn bromfietsquad verzekeren?
alvast bedankt voor de informatie
mvg ronald
- Danny
- Quadrider
DaZoe schreef:contacteer gewoon een verzekeringsagent , die vind voor jouw de beste verzekering![]()
of ga is langs bij verschillende banken en vergelijk ...
heel veel gaan die niet schelen hoor . quad verzekering is cheap anyway
Vind gij da? Ik moest normaal 900 euro per jaar betalen. Maar goed da we daar nog wa verzekeringen hebben lopen en daarom maar 500 euro geworden. Is toch duurder als een auto. Reden daarvan is het groter risico.
Grtz
Danny schreef:DaZoe schreef:contacteer gewoon een verzekeringsagent , die vind voor jouw de beste verzekering![]()
of ga is langs bij verschillende banken en vergelijk ...
heel veel gaan die niet schelen hoor . quad verzekering is cheap anyway
Vind gij da? Ik moest normaal 900 euro per jaar betalen. Maar goed da we daar nog wa verzekeringen hebben lopen en daarom maar 500 euro geworden. Is toch duurder als een auto. Reden daarvan is het groter risico.
Grtz
zal te zien zijn met wat quad je rijd zeker
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
spreek over verzekering voor een blaster 200cc
ben benieuwd wat het gaat worden voor de 700cc volgende week ...
denk toch voordeligste is een verzekeringsagent , die mannen zoeken de beste prijs uit , hangt er ook natuurlijk van af wat je nog verzekerd en bij wie hé
![Wink ;)](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
ps: 500euro duurder als een auto ? wat auto spreken we dan ?
Grtz
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
morge.
ik heb en by anwb maar by my is allrisk voor950 perjaar hy is nuw dus vollemep betaal ik maar kryg en ook trug als die gestolen word je kan het zelf ook voorkomen en alarm en goed gekeurde slot met keting en schyf slot en en camera en muurankers aanbevestegen en daar van de pryse afdingen
ik heb en by anwb maar by my is allrisk voor950 perjaar hy is nuw dus vollemep betaal ik maar kryg en ook trug als die gestolen word je kan het zelf ook voorkomen en alarm en goed gekeurde slot met keting en schyf slot en en camera en muurankers aanbevestegen en daar van de pryse afdingen
2007 Acces Streak 50 H Long xxl Bromfiets quad lim ed .met alarm.
.racevario.en lier.veeren hoesen .quad hoes handvaten.en hevelhoesjes
en blowtje in de morge is en dag zonder zorge
beetje zonde van je geld of niet? als je 2 jaar die verzekering hebt heb je al meteen een nieuwe...stonlymolony schreef:morge.
ps: als die gestolen word krijg je nooit alles terug. dat zou te simpel zijn...
-
- Toeschouwer
maar als jy schade hebt wat dan dan kan je niks verhalen en nu well hoe goedkoper de verzekkering hoe minder je kan ver halen denk ik en als die gejat word heb je zo en nuwe toch
maar geld trug kryg je zekker
maar geld trug kryg je zekker
2007 Acces Streak 50 H Long xxl Bromfiets quad lim ed .met alarm.