Heeft iemand hier ervaring met het installeren van een GPS op de quad?
Ik rij met een raptor 350 en heb mij onlangs een Garmin gpsmap 60 CSX aangeschaft aangezien ik een held ben in het onthouden waar de leuke baantjes liggen
Waarschijnlijk zal ik mij nog de touratec houder aanschaffen om deze te monteren, maar ofwel moet ik een dwarse stang monteren op het stuur om deze te bevestigen, ofwel moet ik een manier zien te vinden om hem op de stangen van het standaard stuur te monteren...
heel gemakkelijk af te nemen, dan blijft er alleen een bolleke op 't stuur over.
wow voor $34.95 das een koopje !
heb je de jouwe van die site besteld of van de winkel ? dacht altijd dat zo een gps een bom geld zou kosten , deze valt goed mee en is nog knap ook
Alleen voor de TomTom rider bestaat er een bevestigings-kit voor op de motor, dit is trouwens de enige TomTom die (spat)waterdicht is.
En deze is via de website van TomTom online te bestellen.
Ik heb deze gemonteerd op de dwarse stang van mijn stuur.
Ik zie dat je van appelterre bent anders moet je maar eens paseren he
Das nu net wat ik mis Bartie. Zo een dwarse stang.
Ik zag op jullie site dat er bv op de TUSK sturen een (de-)monteerbare dwarsstang zit. Is deze ook appart verkrijgbaar?
Schut schreef:Heeft iemand hier ervaring met het installeren van een GPS op de quad?
Ik rij met een raptor 350 en heb mij onlangs een Garmin gpsmap 60 CSX aangeschaft aangezien ik een held ben in het onthouden waar de leuke baantjes liggen
Waarschijnlijk zal ik mij nog de touratec houder aanschaffen om deze te monteren, maar ofwel moet ik een dwarse stang monteren op het stuur om deze te bevestigen, ofwel moet ik een manier zien te vinden om hem op de stangen van het standaard stuur te monteren...
Suggesties?
was een tomtom-rider niet handiger geweest? de 60csx heeft (toch?) geen stembegeleiding...