Hey hey,FLIPmode schreef:Lol! ik ga zelf ook es reageren:
1) Er zijn mensen die nog niet eens verantwoord met ne fiets kunnen rijden.
2) Ik heb vrouw en kind, dus ik weet wel degelijk wat er op het spel staat.
3) Ik ben al met verschillende mensen van het forum gaan rijden en ze mogen allemaal hier hun grieven neerschrijven als ik ooit onverantwoord heb gereden.
4) Hypotetisch: als de aarde tegen ene degelijke meteoor botst zijn we allemaal dood dus: loosen up
5) Ofwel zijt ge niet tevreden met uw eigen en moet ge wat meer ne boom gaan knuffelen in plaats van hier overal de relnicht uit te hangen(gezien uw reputatie)
6) En anders spreken we wel eens ergens af en dan komt ge uwe uitleg maar es persoonlijk doen, dat kan ik als hypotetisch uitschot van de maatschappij zelfs appreciëren(ge zijt van Limburg dus 2 september in Hasselt dat moet lukken )
7) Goed dat ge WEERAL herhaald wat en al 1000 keer gezegd en dus al evenveel keren beantwoord is.
8 ) Tis te hopen dat ge zelf overal en met alles met de wet in orde zijt als ge ne keer 15 jaar verder in uw leven staat.
m.v.g. FLIPmode
(oja vanaf september staat em te koop wegens een ander project met NOG ne zwaardere motor, ge kunt mss een bod doen )
Tommyboy heeft al 3 topics lopen en al een rep. van -3 dus ik vind toch dat je hem serieus moet nemen.
Hij heeft zijn sporen reeds verdiend op het forum.
Bovendien heb ik je volgens mij wel gezien met je zwarte quad, toen je als een zot langs de truckmeeting reed daar ergens in de buurt van Diest! Echt royaal onverantwoord! En dan dat opgefokte geluid erbij, amaaiiiii! Horen en zien vergaat! En dan volledig dwars gaan op de rotonde! Een schande is het voor de maatschappij!
Afijn,
Het maakt geen ene moer uit hoeveel PK er in je quad ligt en van welk blok die PK's komen.
Met een Raptor of een Banshee kun je ook makkelijk 120 of zelfs 130 halen, is hard genoeg wanneer je dan tegen een voetganger vliegt. En dan ben je volledig standaard en volledig "in orde".
Het gaat om verantwoord rijden.
En ik denk dat velen (met quads die veeeel dichterbij standaard aanleunen) hierbij nog een voorbeeld kunnen nemen aan FLIPmode.
Dus misschien is het handig om eerst wat voorkennis te hebben voordat je uitspraken doet.