De wie of wat irriteert je topic? (met of zonder motivatie)
ik haat het als mensen niet door rijden
als ik iemand in haal met scooter en ze express gas bij geven
ajax
feyenoord
politie
stadswachten
verkeers lichten
verkeers regels
oude mensen achter het stuur
mijn oude yamaha banshee
de belasting dienst
boete's
dieven
sommige buitenlanders
motor crossers
opscheppers
zwerver's
junk's
daklozen
staat muzikanten (eerst om geld vragen en daarna met de bmw naar huis )
mijn baas
de magazijn man op het werk
regen
mijn werk
als ik iemand in haal met scooter en ze express gas bij geven
ajax
feyenoord
politie
stadswachten
verkeers lichten
verkeers regels
oude mensen achter het stuur
mijn oude yamaha banshee
de belasting dienst
boete's
dieven
sommige buitenlanders
motor crossers
opscheppers
zwerver's
junk's
daklozen
staat muzikanten (eerst om geld vragen en daarna met de bmw naar huis )
mijn baas
de magazijn man op het werk
regen
mijn werk
2017 raptor 700 SE
-
- Quadrider
- Contacteer:
-mense bove de 60 da tusse hun stuur moete kijke voor iets te zien.
-flikke da boosters controlere
-buitenlanders da steeds maar weer de weg vrage
-harley rijders da van hun ore make da quads veel lawaai make terwijl hunne arley ni veel beter is
-manne me hun boosters da gevaarlijk rijde
-ketjes van 17 da meiskes van mijne leeftijd pakke als lief (15) want zo zijn er geen meer voor ons
-ketjes da 18 worde en me de bmw van papa rijde
voila ze
-flikke da boosters controlere
-buitenlanders da steeds maar weer de weg vrage
-harley rijders da van hun ore make da quads veel lawaai make terwijl hunne arley ni veel beter is
-manne me hun boosters da gevaarlijk rijde
-ketjes van 17 da meiskes van mijne leeftijd pakke als lief (15) want zo zijn er geen meer voor ons
-ketjes da 18 worde en me de bmw van papa rijde
voila ze
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
-
- Quadracer
i feel your pain hehe
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
m2 alleen dan de 16 jarige meisjes verziecoolboyke schreef:tis eigenlijkw aar e , ik haat die mannenBlaster 200 schreef:iddde_jerre schreef: -ketjes van 17 da meiskes van mijne leeftijd pakke als lief (15) want zo zijn er geen meer voor ons
en:
mensen die mij racist noemen alleen omdat ik zeg dat ik het af en toe niet met ze eens ben,
2 colega's op het werk
vakantie bijna afgelopen
tomos nog steeds niet verkocht
dus ook nog steeds geen quad
t regent
moet maandag naar school en weet de weg nog niet zo goed (mbo 1e jaars, kw1c in denbosch)
nogsteeds geen mig/mag of tig lasapperaat thuis
dus nogsteeds geen begin aan m'n nieuwe minibike
dus rij ik nogsteeds op die oude:( (die gaat nie hard genoeg, is maar een simpele 70cc, moet nog een 65cc polini kopen)
veel te veel werken voordat je pas echt geld verdient
nogsteeds geen leuke vriendin gevonden
en zo kan ik nog 15 toptic blz vol lullen.
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
TOMOS TO KOOP
-Quadhaters die voor het minste komen zagen
-Quadhaters die u vies bekijken
-Quadhaters die de politie bellen omdat ge zogezegd ni in bos mag rijden waar dan toch geen bord bleek te staan
-Blauw Smurfkes alias Politie , hebt ge niks aan dezer dagen .. alleen goed om samen is in de cmionet te kruipen tijdens de werkuren (en wij ma belasting betalen,da noem ik ne dure wip)
-Belastingbrieven , Facturen van den boekhouder , Verzekeringen en heel de papierwinkel die enkel ma geld kost
-Mensen die u om de 5min bellen voor een sponsering (precies of ge zijt ne rijke)
-Lotto winnaars die oud en grijs zijn
-Mensen die mene hond bekijken alsof het een varken is (het lijkt er wel erg op LOL -> engelse bull)
-Thuiskomen achter een goei crosstochtje , moe en vuil en die quad nog moeten afspuiten
-Mensen die u ontwijken in de winkel als ge in u werkkleren staat (ben nl bezetter lol) precies of ge zijt ne marginale
-EN WACHTEN OP NE QUAD DIE GE BESTELD HEBT nog 18UURRRRR
Toegevoegd na 1 minuten:
stond stapel van 1 en altijd paljaskes met hun uitgebouwde autokes die ermee gingen lopen LOL
-Quadhaters die u vies bekijken
-Quadhaters die de politie bellen omdat ge zogezegd ni in bos mag rijden waar dan toch geen bord bleek te staan
-Blauw Smurfkes alias Politie , hebt ge niks aan dezer dagen .. alleen goed om samen is in de cmionet te kruipen tijdens de werkuren (en wij ma belasting betalen,da noem ik ne dure wip)
-Belastingbrieven , Facturen van den boekhouder , Verzekeringen en heel de papierwinkel die enkel ma geld kost
-Mensen die u om de 5min bellen voor een sponsering (precies of ge zijt ne rijke)
-Lotto winnaars die oud en grijs zijn
-Mensen die mene hond bekijken alsof het een varken is (het lijkt er wel erg op LOL -> engelse bull)
-Thuiskomen achter een goei crosstochtje , moe en vuil en die quad nog moeten afspuiten
-Mensen die u ontwijken in de winkel als ge in u werkkleren staat (ben nl bezetter lol) precies of ge zijt ne marginale
-EN WACHTEN OP NE QUAD DIE GE BESTELD HEBT nog 18UURRRRR
Toegevoegd na 1 minuten:
whahahaah dat herken ik man , had dat vroeger ook voorcoolboyke schreef:tis eigenlijkw aar e , ik haat die mannenBlaster 200 schreef:iddde_jerre schreef: -ketjes van 17 da meiskes van mijne leeftijd pakke als lief (15) want zo zijn er geen meer voor ons
stond stapel van 1 en altijd paljaskes met hun uitgebouwde autokes die ermee gingen lopen LOL
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Pro Quadrider
-ik haat het feit dat je een theoretisch examen moet doen voor je rijbewijs
-mensen die traag rijden
-mensen die zagen (zoals men ouders)
-dat een nieuwe quad veel geld kost
-mensen die zagen dat je teveel lawaai maakt met je quad
-enzo...
-mensen die traag rijden
-mensen die zagen (zoals men ouders)
-dat een nieuwe quad veel geld kost
-mensen die zagen dat je teveel lawaai maakt met je quad
-enzo...
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
HEhe, ik stond er ook in. Waar ik normaal halfuurke over doe, heb ik nu 2u10min over gedaan.DaZoe schreef:ok effe een update na vandaag 3 uur in de fille te staan op de E313
ik haat FILES lol
en vooral mensen die tijdens de fille over de pechstrook iedereen voorbijsteken
wat een miserie op die autostrades vandaag
En achter mij stonden er die dan naar rechts, dan naar links, dan naar rechts... gingen om toch maar 1 plaats meer naar voor te kunnen