Als je een echte quadrijder bent ga je krassen krijgen in je plastic. Ik heb drie op lossingen.
1. Live with it. lekker belangrijk!!!
2. Koop elk halfjaar nieuwe plastic kan je ook nog es van kleur wisselen.
3. Rijd nooit meer op je quad en ga elke week even in de garage om de stof eraf te vegen. Deze kan ook miniscule krasjes veroorzaken en zo blijven je banden tenminste ook goed.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Krassen kun je laten verdwijnen met een hete föhn (zo'n speciale). Niet dicht er op houden natuurlijk, eerst veraf en dan een beetje heen en weer gaan en dan zou het vanzelf dicht moeten smelten.
Ik denk niet dat de stickers dit lekker vinden dus daar zal je wel mee moeten oppassen
ik leer ermee leven. Eens je ploeterd in de modder en uw voorhanger is aan het patineren hmmm jammer voor de brokjes dier op de kassen vliegen maja tis gene auto he
ik heb mij eens laten vertellen als je krassen hebt in plexiglas dat je die eruit krijgt met koper poets, in de autoracerij gebruiken ze dit voor de voorruit! dus ik dacht misschien geldt dit ook wel voor die plastic kappen das ongeveer hetzelfde materiaal hé. als es iemand wil proberen want ik heb geen koper poets in huis!