kw veren
kw veren
heey ik ben angelo, en ik heb een vraagje ik had al van die kw veren besteld bij jumpingjet maar na 1maand nog niks gekregen en had vandaag terug gebeld en ze zeiden dat ze het maar gevaarlijk vonden die veren en dat het niks wordt.
dus moet ik nu ze zelf bestellen en de vraag is hoe moet ik dan,ik kan geen woord Deuts kan meschien iemand mij hier bij helpen.
het is voor de kawasaki kfx400 van 2004, en had graag de veren gehad voor de quadmeeting in hasselt maar ik weet niet als het op tijd is,en ben afkomstig van limburg. alvast bedankt grtzz
dus moet ik nu ze zelf bestellen en de vraag is hoe moet ik dan,ik kan geen woord Deuts kan meschien iemand mij hier bij helpen.
het is voor de kawasaki kfx400 van 2004, en had graag de veren gehad voor de quadmeeting in hasselt maar ik weet niet als het op tijd is,en ben afkomstig van limburg. alvast bedankt grtzz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadrider
Hello,snowy schreef:is fijn voor zoveel reacties te krijgen
maar kan iemand van jullie van die veren bestellen voor mij? iemand die toch kortbij woont, ik betaal wat meer dan.
want ik heb dat nog nooit van mijn leven gedaan grtzz
Ik kan ze voor u bestellen maar weet niet of je ze dan op tijd
gaat hebben voor de quadmeeting
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
kw velgen
hallo snowy,ik heb kw veren op mijn kfx700 en die komen van ;www.quadfun.be in hun kataloog tikt ge lowerkit aan en daar kan je ze bestellen en komen met de post bij u thuis (+-5dagen) :applaus: