Tom ?KFX400RAZR schreef:Sjieke quad robin echt vet vint oewist meje broere ? ollange nieme goord of gezien grtz tom handzame
ik kan niet rechtuit bedenken wie je bent, Tom
Bedankt voor de reacties
Tom ?KFX400RAZR schreef:Sjieke quad robin echt vet vint oewist meje broere ? ollange nieme goord of gezien grtz tom handzame
ik heb nog een keer gecrosst met uw broer op dat pleintje van lionel viaene over een jaar of 4 geleden t was een shikke quad die van u broer heeft hij die nog ?KFX400RAZR schreef:ken nog eki gecrosst tope meje broere up da pleingsje va lionel viaene over e joar of viere twos ook e sjiekn quad é vaje broere etn em nog? grtzz
En nu in verstaanbare taal nederlands dusKortvrint schreef:Ti jammer da da pling van viaene nie mi bestat é. Ka just miene quad e twa der mee gedon.
Ma kan vandeweke gewist nu na Devos en em zoe lik beginnen voe me een paar quads na crossplings tegaan gelik komen. Je gaat ollichte zien KFX450 en zijt ie. (vandeweke)
Kortvrint schreef:Ti jammer da da pling van viaene nie mi bestat é. Ka just miene quad e twa der mee gedon.
Ma kan vandeweke gewist nu na Devos en em zoe lik beginnen voe me een paar quads na crossplings tegaan gelik komen. Je gaat ollichte zien KFX450 en zijt ie. (vandeweke)