is volgens mij niet waar ma da kan zijn da da zo is in nederlandhenkie schreef:kan alleen als je vader een landbouwbedrijf heeft
raptor 50?
ja idd een yamaha 50 cc is wel echt klein, je moet je eigen voor ogen nemen als het wel de moeite is om voor 2 jaar een quad te kopen met maar 50 cc, het kost een hele hoop geld en het zal wellicht niet erg aan je wensen voldoen dus zou ik eigenlijk 2 jaar wachten en voor een blaster of andere quad gaan (das mijn mening he, je moet zelf beslissen want het gaan ten slotte over een hoop geld). als je nu een grotere quad koopt kun je nog altijd crossen maar helaas nog niet op de openbare weg.
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Raptor 700 se
Yoo
Uuhm ff inpikken op het feit van landbouwquad eh, je vader moet absoluut geen landbouwer of tuinbouwer zijn hoor, en iedereen kan een getuigschrift gaan afleggen dus alsk hem was zou ik de nieuwe grizzly 125 kopen en inschryven als landbouwvoertuig en dan kan hij er wel de weg mee op vanaf 16 en die lopen meer als 45 km/u! Succes ermee
Re: Yoo
In België moet je wel landbouwer, of iets in die aard, zijn denk ik om vanaf 16 met landbouwvoertuig te rijden. Je moet zelfs een aantal ha grond hebben.matthias_quadracer schreef:Uuhm ff inpikken op het feit van landbouwquad eh, je vader moet absoluut geen landbouwer of tuinbouwer zijn hoor, en iedereen kan een getuigschrift gaan afleggen dus alsk hem was zou ik de nieuwe grizzly 125 kopen en inschryven als landbouwvoertuig en dan kan hij er wel de weg mee op vanaf 16 en die lopen meer als 45 km/u! Succes ermee
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quadrider
- Contacteer:
Dit moet je inderdaad echt niet kopen! Ik heb eentje zien staan in Brugge en daaaamn das echt wel veel te klein! Das precies voor kaboutertjes...
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=