Moppen en slogans over quads
Moppen en slogans over quads
Lijkt me vet om wat moppen en slogans over quads te horen.
Ik begin
Quad-riding is like Mc Donald ... I`m Loving it
Ik begin
Re: Moppen en slogans over quads
hahah das een goeieel_pikante schreef:Lijkt me vet om wat moppen en slogans over quads te horen.
Ik begin
jammer genoeg weet ik zelf geen
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Ooit je afgevraagd of de naam van je vriendin wel zo mooi is als de naam van je quad?
--------
Ooit het stuur van je quad staan aaien met je ene hand en de kont van je vriendin met de andere?
--------
Als men één man op een quad kan zetten... waarom zet men ze er dan niet allemaal op?
--------
Twee mannen zitten op een Yamaha beartracker. De ene heeft het koud, en vraagt wat hij daar aan kan doen. De andere quadrijder weet wel een oplossing: "Keer je jas om, dan zit je kraag wat hoger". De man doet dat en het heeft resultaat. Maar even later botsen de mannen op een tractor. Door de klap raken ze allebei buiten westen.
De boer in de tractor is ongedeerd en belt snel een ambulance. Als de ambulance arriveert vraagt een van de broeders: "Leven ze nog?"
"Nou", zegt de boer. Die ene die redt het wel, maar van die ander zat zijn hoofd verkeerd om. Toen ik het net omdraaide ging hij dood.
--------
Ooit het stuur van je quad staan aaien met je ene hand en de kont van je vriendin met de andere?
--------
Als men één man op een quad kan zetten... waarom zet men ze er dan niet allemaal op?
--------
Twee mannen zitten op een Yamaha beartracker. De ene heeft het koud, en vraagt wat hij daar aan kan doen. De andere quadrijder weet wel een oplossing: "Keer je jas om, dan zit je kraag wat hoger". De man doet dat en het heeft resultaat. Maar even later botsen de mannen op een tractor. Door de klap raken ze allebei buiten westen.
De boer in de tractor is ongedeerd en belt snel een ambulance. Als de ambulance arriveert vraagt een van de broeders: "Leven ze nog?"
"Nou", zegt de boer. Die ene die redt het wel, maar van die ander zat zijn hoofd verkeerd om. Toen ik het net omdraaide ging hij dood.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Het is niet omdat iets moeilijk is, dat we het niet durven doen, maar omdat we iets niet durven, wordt het wel moeilijk.
Lucius Annaeus Seneca
--------
"Quad" is vrouwelijk, want ze is prachtig gevormd, onbetrouwbaar en kost een bom geld.
--------
Rij voorzichtig. Denk erom: het is niet alleen de quad die door zijn maker kan terug geroepen worden.
--------
Een quad fascineert ons omdat hij ons de illusie geeft tijd en ruimte te beheersen.
--------
Quadrijders moeten juist wel iets op hebben.
Lucius Annaeus Seneca
--------
"Quad" is vrouwelijk, want ze is prachtig gevormd, onbetrouwbaar en kost een bom geld.
--------
Rij voorzichtig. Denk erom: het is niet alleen de quad die door zijn maker kan terug geroepen worden.
--------
Een quad fascineert ons omdat hij ons de illusie geeft tijd en ruimte te beheersen.
--------
Quadrijders moeten juist wel iets op hebben.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
-
- Pro Quadrider
eigenlijk is dit fout !spoor! schreef:deze komt van een motor forum
4-strokers are like tampons, every pussy has one
het is 4-stroke bikes are like tampons , every pussy hase one
4-stroker is toch de rijder dus dan klopt het niet hij
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
- Contacteer: