Als iemand de zon ziet wil je haar dan zeggen dat het GVD.. al eind augustus is en ze dit jaar nog niet veel gedaan heeft.
Ze mag ne keer in gang schieten zenne.
Als ge ook genoeg hebt van het slechte weer laat u in dit topic maar ne keer goed gaan
yamaha tri-z schreef:de zon is overal waar je hem zelf in wil zien.
denk daar maar eens over na
Haha mooi gezecht man
Maar velen denken waarschijnlijk dat ze verstopt zit in een dooske , de echte zon zal denk ik ook niet meer voor dit jaar zijn. De zon was er in april e .
ik bedoelde te zeggen.
ook als de zon er niet is dan zijn er nog zoveel andere dingen die het leven mooi maken.
dat het zonde is om de gaan mokken over een zon die zich eens een jaar wat minder laat zien.
en pas op het jaar is nog niet voorbij dus wie weet wat er nog komen gaat.
Z400-zot schreef:zolang het in het week-end maar goed weer is op de erasmus cross , door de week mag het van mij gieten dan kom ik wel naar huis van de werf
hahaaha ne metser zeker ? ben ne bezetter voor mij speelt dat gene rol zon of niet zit zoiezo tussen 4 muren op de werf
die metsers van tegenwoordig hé , bij minste spatje kruipen ze in hun camionette
wat regen kan ook geen kwaad, dan kunnen we nog eens ploeteren, enige voordeel is nu dat het dan wat warmer is om te ploeteren dan in het voor of najaar