Kawasaki Kfx 400 <<->> RoBiN
yeet
is dat aan binnekant of buitenkant gespoten ?
Toegevoegd na 13 minuten:
amaai ik zoek me te pletter acht dat logo LTZ nie normaal kan iemand mij daarbij helpen mvg dempsy
Toegevoegd na 13 minuten:
amaai ik zoek me te pletter acht dat logo LTZ nie normaal kan iemand mij daarbij helpen mvg dempsy
sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare
licht
ik dacht het maar was nie zeker bedankt al voor de hulp
maar nog klein probleem ik zoek me gek achter LTZ logo wil iemend me helpen grtz dem
maar nog klein probleem ik zoek me gek achter LTZ logo wil iemend me helpen grtz dem
logo
ja pls help me moest iemand dat gevonden hebben laat iets weten he grtz dem
Ik ga mijn mooie groene kapjes niet kapot snijden , ik ben daar niet voor, dan vliegt al het slijk en zand in m'n gezicht wanneer ik cross Op andere quads vind ik dat niet mis, zoals bvb. Yfz , Trx,...
Ik ga ook veel op de baan rijden, en wanneer het dan bvb. regent dan vliegt er water rond u oren van uw wielen, en als ge dan uw propere kleren aan hebt, voor mensen die enkel crossen is dat misschien beter, maar ik gebruik m'n quad voor baan, én cross ... dus vind ik dat niet echt interessant. Maar die neus is wel nog niet mis zo, kga dat mss nog doen met de tijd een 2de neus bijkopen van Maier om te gaan crossen om het voorlicht te beschermen ...
Grtz, Robin
Ik ga ook veel op de baan rijden, en wanneer het dan bvb. regent dan vliegt er water rond u oren van uw wielen, en als ge dan uw propere kleren aan hebt, voor mensen die enkel crossen is dat misschien beter, maar ik gebruik m'n quad voor baan, én cross ... dus vind ik dat niet echt interessant. Maar die neus is wel nog niet mis zo, kga dat mss nog doen met de tijd een 2de neus bijkopen van Maier om te gaan crossen om het voorlicht te beschermen ...
Grtz, Robin
Yamaha Banshee 05' & 97'
ik zou ook niet snijden in die mooie kapjes, proper quadje hoor Robin en mooi gedaan dat achterlicht
Zeg als die van Joachim af is dan verwacht ik wel een foto van de 2 langs elkaar hé,
Zeg als die van Joachim af is dan verwacht ik wel een foto van de 2 langs elkaar hé,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
JaCHONG #29 schreef:was maar en he ..
Natuurlijk, das erg vriendelijk van je, Chong, maar ik houd het liever zo !
@ Iche, Bedankt voor de reactie,
heel mooie bandjes hoor, kheb ze gezien, ze liggen klaar in ons werkplaatsje
om te monteren ( bij de rest )
Ja, we gaan ze dan eens samen op foto nemen !
Yamaha Banshee 05' & 97'
-
- Quadrunner
ltz
vindt er hier nu echt niemand da logo ltz ? :(:(:(:(:(:(
i need it pls help me zoeke grtz dempsy
i need it pls help me zoeke grtz dempsy
-
- Quadrunner