SPECIAL EDITION 700R
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
nduro is beter dan lonestar (wordt dichter gemaakt in geval van breuk of plooien heb je vlug een nieuwe)Mika schreef:Eerst zien of dat onder garantie valt want ik heb de quad pas een paar weekjes!
Anders liefst een brede aftermarket as want ik vrees dat ik met die spoorverbreders vaker een as ga krom hebben. Waarschijnlijk wordt het dan een Lonestar of N-Duro ofzo.
pm bertmat maar eens heeft beste prijzen is invoerder ervan!
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadrider
De radiatorgrill is gisteren aangekomen dankzij "rappy 700 rijder" die er nog eentje had liggen.
Ook zal vandaag de achteras er normaal opstaan, het is trouwens toch een Lonestar geworden.
Ga in één weg frameguards kopen als ik de quad terug ga halen want het frame begint al geschuurd te worden na een keertje met crosslaarzen rijden. (op de baan rij ik met gewone Cats )
Zal straks proberen foto's te posten!
Ook zal vandaag de achteras er normaal opstaan, het is trouwens toch een Lonestar geworden.
Ga in één weg frameguards kopen als ik de quad terug ga halen want het frame begint al geschuurd te worden na een keertje met crosslaarzen rijden. (op de baan rij ik met gewone Cats )
Zal straks proberen foto's te posten!