Montage GPS

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Schut
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Re: Montage GPS

Bericht door Schut »

bartgrefte schreef:
Schut schreef:Heeft iemand hier ervaring met het installeren van een GPS op de quad?

Ik rij met een raptor 350 en heb mij onlangs een Garmin gpsmap 60 CSX aangeschaft aangezien ik een held ben in het onthouden waar de leuke baantjes liggen :muur:
Waarschijnlijk zal ik mij nog de touratec houder aanschaffen om deze te monteren, maar ofwel moet ik een dwarse stang monteren op het stuur om deze te bevestigen, ofwel moet ik een manier zien te vinden om hem op de stangen van het standaard stuur te monteren...

Suggesties?
was een tomtom-rider niet handiger geweest? de 60csx heeft (toch?) geen stembegeleiding...
Juist, maar de tt-rider heeft geen tracking, veel kleinere autonomie en lijkt mij heel wat minder robuust dan de 60 CSX. En hij wordt toch enkel op de quad gebruikt. In de auto toont tt-one mij de weg... :wink:
bartgrefte
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bartgrefte »

hmm, maar hoe doe je dat dan, elke paar sec op de csx kijken of je goed gaat?
Schut
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Schut »

Wel, zodra ik dat spul op m'n quad gemonteerd krijg zal ik u dat es laten weten zie... :)
bartgrefte
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bartgrefte »

okee :)
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

bartgrefte schreef:hmm, maar hoe doe je dat dan, elke paar sec op de csx kijken of je goed gaat?
hangt ervan af hoe lang je onthoudt wat je net op je gps hebt afgelezen :afgestudeerd: :mrgreen:
White LTZ-450 - powered by MSD -
Schut
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Schut »

Fré schreef:
bartgrefte schreef:hmm, maar hoe doe je dat dan, elke paar sec op de csx kijken of je goed gaat?
hangt ervan af hoe lang je onthoudt wat je net op je gps hebt afgelezen :afgestudeerd: :mrgreen:

:lol: welke gps?
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Re: Montage GPS

Bericht door Bartie »

Schut schreef:
bartgrefte schreef:
Schut schreef:Heeft iemand hier ervaring met het installeren van een GPS op de quad?

Ik rij met een raptor 350 en heb mij onlangs een Garmin gpsmap 60 CSX aangeschaft aangezien ik een held ben in het onthouden waar de leuke baantjes liggen :muur:
Waarschijnlijk zal ik mij nog de touratec houder aanschaffen om deze te monteren, maar ofwel moet ik een dwarse stang monteren op het stuur om deze te bevestigen, ofwel moet ik een manier zien te vinden om hem op de stangen van het standaard stuur te monteren...

Suggesties?
was een tomtom-rider niet handiger geweest? de 60csx heeft (toch?) geen stembegeleiding...
Juist, maar de tt-rider heeft geen tracking, veel kleinere autonomie en lijkt mij heel wat minder robuust dan de 60 CSX. En hij wordt toch enkel op de quad gebruikt. In de auto toont tt-one mij de weg... :wink:
Plus dat je op garmin topografische kaart van België kan zetten. Daar vind je alle kleine baantjes terug.
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

en hoe ga je die quad op je tomtom monteren? :mrgreen:
White LTZ-450 - powered by MSD -
Plaats reactie