Juist, maar de tt-rider heeft geen tracking, veel kleinere autonomie en lijkt mij heel wat minder robuust dan de 60 CSX. En hij wordt toch enkel op de quad gebruikt. In de auto toont tt-one mij de weg...bartgrefte schreef:was een tomtom-rider niet handiger geweest? de 60csx heeft (toch?) geen stembegeleiding...Schut schreef:Heeft iemand hier ervaring met het installeren van een GPS op de quad?
Ik rij met een raptor 350 en heb mij onlangs een Garmin gpsmap 60 CSX aangeschaft aangezien ik een held ben in het onthouden waar de leuke baantjes liggen
Waarschijnlijk zal ik mij nog de touratec houder aanschaffen om deze te monteren, maar ofwel moet ik een dwarse stang monteren op het stuur om deze te bevestigen, ofwel moet ik een manier zien te vinden om hem op de stangen van het standaard stuur te monteren...
Suggesties?
Montage GPS
Re: Montage GPS
-
- Toeschouwer
Re: Montage GPS
Plus dat je op garmin topografische kaart van België kan zetten. Daar vind je alle kleine baantjes terug.Schut schreef:Juist, maar de tt-rider heeft geen tracking, veel kleinere autonomie en lijkt mij heel wat minder robuust dan de 60 CSX. En hij wordt toch enkel op de quad gebruikt. In de auto toont tt-one mij de weg...bartgrefte schreef:was een tomtom-rider niet handiger geweest? de 60csx heeft (toch?) geen stembegeleiding...Schut schreef:Heeft iemand hier ervaring met het installeren van een GPS op de quad?
Ik rij met een raptor 350 en heb mij onlangs een Garmin gpsmap 60 CSX aangeschaft aangezien ik een held ben in het onthouden waar de leuke baantjes liggen
Waarschijnlijk zal ik mij nog de touratec houder aanschaffen om deze te monteren, maar ofwel moet ik een dwarse stang monteren op het stuur om deze te bevestigen, ofwel moet ik een manier zien te vinden om hem op de stangen van het standaard stuur te monteren...
Suggesties?
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team