quad forum BENELUX in de krant
-
zilladude
- Pro Quadrider

tzijn gewoon lullen die geld willen verdienen en daarom zo een belachelijk artikel schrijven !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

Maar gouden tip die ik hier nog al heb gelezen, blijf nooit lang op dezelfde plaats rondhangen.
Onlang kwamen we uit een stuk veldwegel waar je zelf met een fiets niet doorkomt door de modder.
Op het eind van die wegel stond toch geen jeep van het vlaamsgewest zeker, met persoon er in.
Mens heeft vriendelijk goeiendag teruggezegd en wij doorgereden.
Voila dit is het mooiste voorbeeld van hoe de pers de mening beinvloed met VERDRAAIDE waarheid dus leugens
Vergelijk deze tekst maar even met wat zij daar in hun krant zetten.
Is bijna hetzelfe maar toch anders,
Zij laten het uitschijnen dat die zeker cobby een cowboy is die overal rijd waar het niet mag en alles stukmaakt en dan moet vluchten.
En dan de mensen uitdaagd en wegrijd ze kunnen hem toch niet pakken.
Hier word ik nu kwaad van dat die verdomde journalisten mogen schrijven wat ze willen en de meeste dat gewoon aannemen voor waarheid.
Ik weet dat je als journalist geen geweten mag hebben of ze kunnen niet meer slapen.
En als ik er zo eentje in men pollekes krijg dan zal die pas weten wat schrijven
Is me dit even van de pot gerukt , zoals ze ginder zeggen
Vriendlijke groeten van een bewust brave burger die door de pers opzettelijk verkeerd geciteerd is.
Onlang kwamen we uit een stuk veldwegel waar je zelf met een fiets niet doorkomt door de modder.
Op het eind van die wegel stond toch geen jeep van het vlaamsgewest zeker, met persoon er in.
Mens heeft vriendelijk goeiendag teruggezegd en wij doorgereden.
Voila dit is het mooiste voorbeeld van hoe de pers de mening beinvloed met VERDRAAIDE waarheid dus leugens
Vergelijk deze tekst maar even met wat zij daar in hun krant zetten.
Is bijna hetzelfe maar toch anders,
Zij laten het uitschijnen dat die zeker cobby een cowboy is die overal rijd waar het niet mag en alles stukmaakt en dan moet vluchten.
En dan de mensen uitdaagd en wegrijd ze kunnen hem toch niet pakken.
Hier word ik nu kwaad van dat die verdomde journalisten mogen schrijven wat ze willen en de meeste dat gewoon aannemen voor waarheid.
Ik weet dat je als journalist geen geweten mag hebben of ze kunnen niet meer slapen.
En als ik er zo eentje in men pollekes krijg dan zal die pas weten wat schrijven
Is me dit even van de pot gerukt , zoals ze ginder zeggen
Vriendlijke groeten van een bewust brave burger die door de pers opzettelijk verkeerd geciteerd is.
Laatst gewijzigd door cobby op do 23 aug, 2007 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Re: quad forum BENELUX in de krant
Heb mijn gedacht eens gezegd. Had mss een kopietje hier moeten posten
Die Peter Ullenbroeck doet zijn naam eer aan (mist kleine aanpassing). Het is een uil
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Heb er ook eentje bijgezet, ik hoop dat ze hem willen posten.
cd_BE die van U staat er op.
Die van mij staat onder de naam Hans.( als ze hem posten)
Grts
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Je moet juist anders reageren.Robby schreef:heb ook is geantwoord...maar denk niet dat ze gaan posten... die ullebroek verdient slagen op zen bek. laten we hem allen bedreigen![]()
Want wij quadrijders en motorijders zijn toch de nieuwe hel's angels of outlaws. Wie heeft er een vuurwapen
man wat nen achterlijke reporter is dat...
We moeten niet zien dat we hetzelfde imago krijgen als Hell's angels. We moeten overkomen als brave mensen.
Ik denk dat we het een beetje moeten gaan aanpakken zoals de Goldwingers.
Met de mensen in contact komen en tochten doen met gehandicapte en zo van die dingen.
Met make a wish ook voorstellen doen, wie wil er niets een mee rijden met een quad.
even gaan lezen, zien of ze hem hebben aangepastcobby schreef:Heb er ook eentje bijgezet, ik hoop dat ze hem willen posten.
Grts
-EDIT-
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
jep het staat er bij, spijtig genoeg met de nodige schrijffouten
Te snel geweest.
Grts
Te snel geweest.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
EuroQuadWeekend en KomOpTegenKanker.cd_BE schreef:Je moet juist anders reageren.Robby schreef:heb ook is geantwoord...maar denk niet dat ze gaan posten... die ullebroek verdient slagen op zen bek. laten we hem allen bedreigen![]()
Want wij quadrijders en motorijders zijn toch de nieuwe hel's angels of outlaws. Wie heeft er een vuurwapen
man wat nen achterlijke reporter is dat...
We moeten niet zien dat we hetzelfde imago krijgen als Hell's angels. We moeten overkomen als brave mensen.
Ik denk dat we het een beetje moeten gaan aanpakken zoals de Goldwingers.![]()
Met de mensen in contact komen en tochten doen met gehandicapte en zo van die dingen.
Met make a wish ook voorstellen doen, wie wil er niets een mee rijden met een quad.
even gaan lezen, zien of ze hem hebben aangepastcobby schreef:Heb er ook eentje bijgezet, ik hoop dat ze hem willen posten.
Grts
-EDIT-
zo heb ik het geschreven, denk dat ze in Nederland bs niet kennen, want hier kan je dat niet altijd posten.
Komen we misschien eens positief in de media!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
BaD HaBbItS
- Toeschouwer

re
ik vond dat die boskakkers ergens wel gelijk hebben, dat er planten e.d eraan moeten geloven.
ik vind dat als je met een quad rijd je nogaltijd wel een beetje met je voeten op de grond moet blijven staan.
Wil je crossen doe dat dan op een aangelegd parcours.
Maar kvind ook wel dat die boskakkers niet gelijk alle quadrijders over 1 kam moeten scheren en dat de naam van het forum moet besmeurd worden vind ik grote schande ( vuile voyeurs trouwens)
grtz BaD HaBbItS
ik vind dat als je met een quad rijd je nogaltijd wel een beetje met je voeten op de grond moet blijven staan.
Wil je crossen doe dat dan op een aangelegd parcours.
Maar kvind ook wel dat die boskakkers niet gelijk alle quadrijders over 1 kam moeten scheren en dat de naam van het forum moet besmeurd worden vind ik grote schande ( vuile voyeurs trouwens)
grtz BaD HaBbItS