blaster achterbanden

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

blaster achterbanden

Bericht door Hanzie »

hallo

ik zou graag andere achterbanden voor op m'n blaster hebben
Maar ik weet niet welke de BESTE banden zijn voor op een blaster.
Kan iemand me helpen???

Ik heb gehoort dat "razr" een zeer goede band is. Klopt dat?

Ik rij vooral op een uitgegraven stukje grond, dus zachte ondergrond, en een beetje mos :lol:

groetjes

hans
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Daan
Quadrider
Quadrider

Bericht door Daan »

De holeshot van ITP past goed bij jouw rijstijl. Hij wordt in de VS door veel van de profs gebuikt. Er is een MX-versie en een XC-versie. De MX-versie is gemaakt van een zachter soort rubber en is het meest geschikt voor crossbanen. De XC-versie is gemaakt van wat dikker rubber en wordt dus ook een stuk minder makkelijk lek gereden.
De RAZR is ook een kwalitatief hoogwaardige band, maar de RAZR 2 is ook al uit. De RAZR 2 is uiteraard op meerdere fronten verbeterd. Beide RAZR's zijn allround-banden. De holeshot is wat meer toegespitst op hetgeen waar jij rijd. Ik persoonlijk zou twijfelen over welke ik zou nemen. Als je toch ook regelmatig op andere soorten terrein rijd, dan zou ik voor de RAZR 2's gaan (waarom zou je niet voor de laatste versie gaan? :wink: ). Als je bijna alleen maar op de ondergrond rijd die je had aangegeven, dan zou ik voor de Holsehots gaan. Qua prijs horen ze elkaar weinig te ontlopen. Misschien kan je de RAZR's voor minder krijgen, omdat het een 'oud' model is. Laat je wat dat betreft niks wijs maken. Er zullen vast dealers zijn die zeggen dat de RAZR 2's nog niet uit zijn, maar dat doen ze dan waarschijnlijk om hun RAZR's nog kwijt te raken.
Succes met kiezen :wink: .
Plaats reactie