NACHT TOPIC van 00.00 tot 06.00
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
ja kdenk het wel , kvind em knap int roodcobby schreef:zilladude word het ne rooien?
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde
Goedeavond allemaal.
Na een dagje american car meeting te kronenberg en veel schone bakken gezien te hebben is mijn dag weer volmaakt !
Morgen of beter gezegd straks is het ROCKABILLY DAY in Zelzate , dus morgen weer een mooi dagje met american beauty's! en als we terug komen met de charger , zal ik een filmpje maken vant geluid
Na een dagje american car meeting te kronenberg en veel schone bakken gezien te hebben is mijn dag weer volmaakt !
Morgen of beter gezegd straks is het ROCKABILLY DAY in Zelzate , dus morgen weer een mooi dagje met american beauty's! en als we terug komen met de charger , zal ik een filmpje maken vant geluid
-
- Quadverslaafde
Goeie nacht allemaal ik ben net thuis van weer een bbq.
Heb vandaag men quad 5 Cm opgehoogd op aanraden van Robby .
En da zit veel beter
Heb vandaag men quad 5 Cm opgehoogd op aanraden van Robby .
En da zit veel beter
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quad Expert
- Contacteer:
jep 8 busjes en vooraan de zadel stukje gelast die passen en alles zit weer vast!
Was een goeie tip ik ben 1,82 M en nu is het beter om te rijden.
We gaan trouwens maandag de weg uitstippelen voor de nachtrit
Was een goeie tip ik ben 1,82 M en nu is het beter om te rijden.
We gaan trouwens maandag de weg uitstippelen voor de nachtrit
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde
Goedeavond aan allen !
Na een geslaagd dagje Rockabilly day te Zelzate , mooie bakken gezien enz en goed geamuseerd is de dag weer zeer goed geslaagd.
Nu hopen dat alle onderdelen snel aankomen en dan beginnen te monteren
Ik kijk echt al uit naar de SM meeting
Zo nog even en dan ga ik mijn nest in kruipen morgen word het weer rond 7u à half8 opstaan .
Na een geslaagd dagje Rockabilly day te Zelzate , mooie bakken gezien enz en goed geamuseerd is de dag weer zeer goed geslaagd.
Nu hopen dat alle onderdelen snel aankomen en dan beginnen te monteren
Ik kijk echt al uit naar de SM meeting
Zo nog even en dan ga ik mijn nest in kruipen morgen word het weer rond 7u à half8 opstaan .
Dag brave mensen allemaal
Ben vandaag weer eens verbrand vlees moeten gaan eten al die bbq beginnen der langs men oren uit te komen.
Zit aan een gemiddelde van twee per week en ik blijf het leuk vinden, lang leve de zomer
Ben vandaag weer eens verbrand vlees moeten gaan eten al die bbq beginnen der langs men oren uit te komen.
Zit aan een gemiddelde van twee per week en ik blijf het leuk vinden, lang leve de zomer
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net