Hoekig draaien KFX700
Hoekig draaien KFX700
Vandaag een ritje gemaakt van 60 km, op het gemak, veel wind. Voordat ik stopte effen doorgetrokken. Voordien niet meer dan 70 gereden. Na terug te vertrekken ineens draait de motor onregelmatig, ook stationair val hij stil. Heb pas 900km en nog geen nazicht of onderhoud gehad. Moest volgens dealer tussen 500 en 1000km op eerste onderhoud. Is dit misschien de oorzaak van het onregelmatig draaien? Zal anders morgen contact opnemen met dealer. Misschien iemand met dezelfde ervaring?
Geen brandstof dacht ik ook eerst, doch dit was niet het geval, lampje ging inderdaad aan, doch heb dadelijk bijgetankt. Voor het tanken zag ik dat er nog voldoende benzine in was. Ben dan vertrokken, nog ongeveer 3 km tot thuis, doch onderweg hetzelfde onregelmatig gedraai, eenmaal op ralenti valt hij stil. Heb volledig vol maar 9 liter kunnen bijtanken(tank is 12l).
Heb pas hetzelfde gehad, en dat al na ca. 350 Km.
Ben me rot geschrokken vooral toen hij als maar meer ging inhouden.
Uiteindelijk viel het mee een heel klein vuiltje in mijn carburateur.
FF losmaken en schoonblazen. Ik ben zelf totaal niet technisch maar het is mij wel gelukt. ongeveer een uurtje werk.
Suc6 .
Ben me rot geschrokken vooral toen hij als maar meer ging inhouden.
Uiteindelijk viel het mee een heel klein vuiltje in mijn carburateur.
FF losmaken en schoonblazen. Ik ben zelf totaal niet technisch maar het is mij wel gelukt. ongeveer een uurtje werk.
Suc6 .
Denk dat het probleem opgelost is. Ganse namiddag over nagedacht en jullie bemerkingen in acht genomen, denk ik dat het een stommiteit van mij is geweest nl. zoals ik je vertelde ben ik gestopt na een ritje van ong 60km, even gepauseerd(uurtje) dan terug gestart(startje niet van de eerste keer), heb dan even choque getrokken en dadelijk vertrokken, denkelijk vergeten terug te zetten, gaan tanken(500m verder) dan naar huis gereden(3km), in garage gereden(viel dadelijk stil), laten staan en dan.... natuurlijk ongerust .... met het gevolg van dien. Heb deze avond effen opnieuw geprobeerd, gestart , enkele meters gereden, en volgens mij is het probleem opgelost.