Heey
ik heb nu een tijdje een quad en wilde hem graag opvoeren, nou heb k al wat research gedaan maar kom er niet goed uit. Wat is volgens jullie de beste en natuurlijk makkelijkste manier om van een 50cc er een +/- 70cc van maken. Welke uitlaat zou daar voor geschikt zijn. Ik heb een e-ton draco..
MvG
Batigol
opvoeren
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
hee, je kan er vanalles aandoen, een andere uitlaat is wel een must, een andere cilinder kan ook wel (denkend aan een 70cc)
verder kan je alles veranderen, maar dat ligt natuurlijk aan je budget
ik heb een speciale KOSO race uitlaat te koop en een 70 cc Koso bore up cilinder, allebei hagelnieuw. ik vraag er 190 euro voor, in de winkel kost je dit bijna 240 euro.
ik hoor het wel, groeten stefano
verder kan je alles veranderen, maar dat ligt natuurlijk aan je budget
ik heb een speciale KOSO race uitlaat te koop en een 70 cc Koso bore up cilinder, allebei hagelnieuw. ik vraag er 190 euro voor, in de winkel kost je dit bijna 240 euro.
ik hoor het wel, groeten stefano
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
omdat de bpoxht en frame op een eton gelijk is aan die van een access streak, en deze uitlaat speciaal gemaakt is voor brommerquads.
er zijn 2 types, de technigas quadder (50cc)
Koso race, deze presteerd goed op 50 cc, maar ook juist op 70cc.. en deze loopt harder dan de technigas door zn vorm en breedte
er zijn 2 types, de technigas quadder (50cc)
Koso race, deze presteerd goed op 50 cc, maar ook juist op 70cc.. en deze loopt harder dan de technigas door zn vorm en breedte