Rovach 300 cc 2008
-
- Toeschouwer
Rovach 300 cc 2008
hallo allemaal ,
men eerste bericht en al direct een vraag
ik heb een budget van 2500 euro tot 3500 euro
en wil aan men eerste quad beginnen
nu had ik deze gezien
http://www.motorservice-roco.be/quads_rovach_300.html
of kan ik voor deze prijs beter krijgen ?
het is niet de bedoeling off road te gaan maar enkel op de weg te rijden
ben niet echt geneigd tweedehands te gaan
graag jullie ervaring en raad
voor die quad en mss ook van deze verkoper
Greetz Blade
- cyberdrone
- Quadracer
Hey dark blade,
ik heb ook gedach om zo een rovach te kopen, en ben er eens een testrit mee gaan doen (t'was wel een 200cc want toen was de 300 nog niet beschikbaar) en ik vond het niet echt een degelijk machientje, zeker niet geschikt om met 2 een rit mee te doen. Het voelde echt blikkerig aan, wiebelen en kraken langs alle kanten. Zoals ik al zei, dat was toen de 200cc, mischien is de 300cc wel iets steviger gebouwd, maar ik zou je toch eens aanraden om met een bekend merk een ritje te gaan doen om het verschil te voelen.
Over het algemeen hoor ik niet veel goeds van de meeste Chinese merken, maarja, vroeg of laat zullen ze er ook wel op vooruit gaan zeker ..
Ik denk dat je dan beter af bent met zo een masai, daar heb toch al veel goeds van gehoord en ook gezien, en blijkbaar ook makkelijk aan onderdelen te geraken (wat ook niet onbelangrijk is)
ik heb ook gedach om zo een rovach te kopen, en ben er eens een testrit mee gaan doen (t'was wel een 200cc want toen was de 300 nog niet beschikbaar) en ik vond het niet echt een degelijk machientje, zeker niet geschikt om met 2 een rit mee te doen. Het voelde echt blikkerig aan, wiebelen en kraken langs alle kanten. Zoals ik al zei, dat was toen de 200cc, mischien is de 300cc wel iets steviger gebouwd, maar ik zou je toch eens aanraden om met een bekend merk een ritje te gaan doen om het verschil te voelen.
Over het algemeen hoor ik niet veel goeds van de meeste Chinese merken, maarja, vroeg of laat zullen ze er ook wel op vooruit gaan zeker ..
Ik denk dat je dan beter af bent met zo een masai, daar heb toch al veel goeds van gehoord en ook gezien, en blijkbaar ook makkelijk aan onderdelen te geraken (wat ook niet onbelangrijk is)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Toeschouwer
Hallo allemaal ,
bedankt voor de reacties
heb nog niet kunnen rijden op de 300 cc
dus kan ook nog niet zeggen hoe hij rijdt , volgend weekend ga ik een testritje proberen te maken
maar zoals hierboven al gezegd is over de chinezen staat hier echt nie lovende kritiek
moest er iemand zijn die er toch meer van weet mag het altijd laten horen
of een alternatief weet , max prijs 3500 en moet zo de baan op
en liefst ook dezelfde stijl , iets sportief
de masai vindt ik iets te 4x4 trekken hebben
Greetz Blade
bedankt voor de reacties
heb nog niet kunnen rijden op de 300 cc
dus kan ook nog niet zeggen hoe hij rijdt , volgend weekend ga ik een testritje proberen te maken
maar zoals hierboven al gezegd is over de chinezen staat hier echt nie lovende kritiek
moest er iemand zijn die er toch meer van weet mag het altijd laten horen
of een alternatief weet , max prijs 3500 en moet zo de baan op
en liefst ook dezelfde stijl , iets sportief
de masai vindt ik iets te 4x4 trekken hebben
Greetz Blade
BeCoMe OnE WitH yOu RiDe
-
- Quadrunner
- Contacteer:
barossa cheetah 250, sportquad, jouw budget en iets of wat degelijk voor zijn prijs
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Toeschouwer
http://www.jumpingjet.be/index.php?opti ... &Itemid=58
had deze ook nog gevonden
is dit de moeite of ook handjes vanaf ?
bedankt op voorhand
greetz Blade
had deze ook nog gevonden
is dit de moeite of ook handjes vanaf ?
bedankt op voorhand
greetz Blade
BeCoMe OnE WitH yOu RiDe
- cyberdrone
- Quadracer
waarom geen goes 220 of 300
http://www.goeseurope.com/
Hier is een forumlid (coragjo) die uw die voor een mooi prijsje aan de hand kan doen met 2j garantie op
http://www.goeseurope.com/
Hier is een forumlid (coragjo) die uw die voor een mooi prijsje aan de hand kan doen met 2j garantie op
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
rovach 250
hallo
heb ook een rovach gekocht maar de 250cc heb met de 300 gereden en trekt niet zo snel op de 250 gaat goed
van de topsnelheid weet ik het niet maar de 250 trekt veel sneller op dan de 300
heb ook een rovach gekocht maar de 250cc heb met de 300 gereden en trekt niet zo snel op de 250 gaat goed
van de topsnelheid weet ik het niet maar de 250 trekt veel sneller op dan de 300
-
- Quadrider
- Contacteer:
Waarom geen can-am ds250
actieprijs voor het moment zolang de voorraad strekt
3995 eur of de rally 200 voor 3695 eur en 2 jaar waarborg
actieprijs voor het moment zolang de voorraad strekt
3995 eur of de rally 200 voor 3695 eur en 2 jaar waarborg
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer