Ge kunt mss een kettingzaag met ne 110cc halen en es eerst die boom afdoen.[B]lasterke200. schreef:dat is de eerste keer he
tzit in het bloed men pa had een kawasaki 500 motor
hij reed ook de garage uit en dan opt gras waar de boom stond waar ik tegenvloog
was hij ook neergegaan
Quad ingeruild voor Pitbike
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
moet wel grappig geweest zijn , zolang jezelf maar niets voor hebtFLIPmode schreef:Ge kunt mss een kettingzaag met ne 110cc halen en es eerst die boom afdoen.[B]lasterke200. schreef:dat is de eerste keer he
tzit in het bloed men pa had een kawasaki 500 motor
hij reed ook de garage uit en dan opt gras waar de boom stond waar ik tegenvloog
was hij ook neergegaan
-
- Quadracer
was ook grappig , ik had eerst paar rondjes gereden en toen wou hij ..
ik zeg zo hou koppeling nog maar beetje in en niet teveel gas anders schokt die
eerst ging dat goed , bwoooaaaaaaa en toen draait hij ineens de gas volledig open
BRROOOOOAAAAPPPP , bam neer na 5m
ik zeg zo hou koppeling nog maar beetje in en niet teveel gas anders schokt die
eerst ging dat goed , bwoooaaaaaaa en toen draait hij ineens de gas volledig open
BRROOOOOAAAAPPPP , bam neer na 5m
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ik had vroeg 2 wielen maar ben overgestapt naar 4 wielen vind ik leuker kun je lekker mee driften ^^.
maar dat was ook het allerlaaste wat ik deed! dat vind ik nu echt niet mooi. maarjhaa dat is hem zijn keuze, ik had die blaster supper graag gehad, daar had ik wel alles voor gedaan maarjhaa, nu heb ik er al een jammer :'(
maar dat was ook het allerlaaste wat ik deed! dat vind ik nu echt niet mooi. maarjhaa dat is hem zijn keuze, ik had die blaster supper graag gehad, daar had ik wel alles voor gedaan maarjhaa, nu heb ik er al een jammer :'(