kapotte quad
kapotte quad
vandaag heeft mijn pa een ongeval gehad met de quad , gevolg : de quad is pertotal
fotos volgen nog maar de schade is als volgt : linker a-arm is volledig kapot , het wiel hangt enkel nog met de remkabel vast
de voorkant van het frame is geplooid ,rechter achter wiel is scheef de kassen zijn los en geplooid ...
nu we weten nog niet wat we ermee gaan doen , mss verkopen oftewel laten herstellen ...
nu is mijn vraag : zo'n standaard a-arm hoeveel kost dat ? en het frame voorraan , is dat nog te rechten door een verdeler ?en indien niet , wat kost zo'n frame van suzuki ?
hopelijk kunnen jullie mij helpen , in elk geval mijn droom is verwoest
fotos volgen nog maar de schade is als volgt : linker a-arm is volledig kapot , het wiel hangt enkel nog met de remkabel vast
de voorkant van het frame is geplooid ,rechter achter wiel is scheef de kassen zijn los en geplooid ...
nu we weten nog niet wat we ermee gaan doen , mss verkopen oftewel laten herstellen ...
nu is mijn vraag : zo'n standaard a-arm hoeveel kost dat ? en het frame voorraan , is dat nog te rechten door een verdeler ?en indien niet , wat kost zo'n frame van suzuki ?
hopelijk kunnen jullie mij helpen , in elk geval mijn droom is verwoest
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Pro Quadrider
mja das klote ! je kan beter een andere kopen , deze gaat wss niet meer tegoei te redden zijn + gaat veel geld kostten
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
ja ik heb dezelfde vraag als bert!bertmat schreef:Heeft Uw pa zich bezeerd?
Klinkt in elk geval serieus.
Mijn eerste idee: overlaten en nieuwe kopen, want chassis deftig rechten zal niet evident zijn en zal altijd zwakker zijn dan nieuw.
Groeten, Bert.
hoe gaat het met je pa?
want blijkbaar is hij niet zo belangrijk als de quad.
-
- Quadracer
is het frame extreem geplooit ? mss heb je nog de kans van het recht te krijgen , als je niet extreem crosst weet ik niet of je er veel van zal merken en dan gwn aftermarket a armen zien te vinden ofzo ..
als het echt niet gaat zou ik naar de winkel gaan en inruilen voor een nieuwe
als het echt niet gaat zou ik naar de winkel gaan en inruilen voor een nieuwe
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
ja mijn pa heeft bij wonder niets , gelukkig , zo'n frame wat kost dat ongv ? en a-armen ?bertmat schreef:Heeft Uw pa zich bezeerd?
Klinkt in elk geval serieus.
Mijn eerste idee: overlaten en nieuwe kopen, want chassis deftig rechten zal niet evident zijn en zal altijd zwakker zijn dan nieuw.
Groeten, Bert.
-
- Quadracer
ik ben niet heel zeker maar ik denk frame : +-€1500 en a-armen +-€500
hangt er vanaf welk merk je zal nemen
denkt dat Sg6 en Fré je wel kunnen verder helpen die maken ze zelf
hangt er vanaf welk merk je zal nemen
denkt dat Sg6 en Fré je wel kunnen verder helpen die maken ze zelf
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als je em laat maken, kun je er verbrede a-armen opsteken, zijn goedkoper als origineel en zijn breder.
dat frame kost stukken van mensen nieuw. weet niet van waar je bent, maar moto's dave in denderwindeke die kan wel framen richten.
en die kappen kan je er van maier opsteken.
ik zou eerst alles mooi opschrijven en overal prijzen vragen. en moest het teveel kosten, deze verkopen als schade voertuig, of in stukken en dan een nieuwe aanschaffen.
gelukkig heeft je pa niets.
dat frame kost stukken van mensen nieuw. weet niet van waar je bent, maar moto's dave in denderwindeke die kan wel framen richten.
en die kappen kan je er van maier opsteken.
ik zou eerst alles mooi opschrijven en overal prijzen vragen. en moest het teveel kosten, deze verkopen als schade voertuig, of in stukken en dan een nieuwe aanschaffen.
gelukkig heeft je pa niets.
Gelukkig alleen maar blikschade.
Quads maken ze nog lang maar sommige dingen aan de mens zijn niet te maken
MAAR als je pa niks heeft, en hij die stuk gereden heeft gaat de regel dan niet op van,
POTJE BREEK ? POTJE BETALEN
En als je goed uitkijkt vind je mischien al de juiste stukken om je quad volledig terug in orde te zetten.
Maar één ding is zeker, het zal een tijdje duren
Quads maken ze nog lang maar sommige dingen aan de mens zijn niet te maken
MAAR als je pa niks heeft, en hij die stuk gereden heeft gaat de regel dan niet op van,
POTJE BREEK ? POTJE BETALEN
En als je goed uitkijkt vind je mischien al de juiste stukken om je quad volledig terug in orde te zetten.
Maar één ding is zeker, het zal een tijdje duren
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
wat een tegenslag man !
herrinner me nog je post als je hem net had , nog ni zo lang terug ...
maar kop niet laten hangen , met de nodige tijd komt het weer in zen recht
je pa zal zich wel schuldig voelen nu
ik zou als ik jouw was ook ens deftig alles in een lijst plaatsen wat hoeveel kost en dan nagaan wat intressantse is
verkopen en nieuw of herstellen
ik persoonlijk zou hem verkopen
herrinner me nog je post als je hem net had , nog ni zo lang terug ...
maar kop niet laten hangen , met de nodige tijd komt het weer in zen recht
je pa zal zich wel schuldig voelen nu
ik zou als ik jouw was ook ens deftig alles in een lijst plaatsen wat hoeveel kost en dan nagaan wat intressantse is
verkopen en nieuw of herstellen
ik persoonlijk zou hem verkopen
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
dank u voor de reacties , we weten nog niet wat we gaan doen : hem verkopen of hem laten herstellen ...
het zal een dure gelegenheid worden
in elk geval er moet zeker een nieuw frame in , want het is te erg beschadigd
grtz
wesley
het zal een dure gelegenheid worden
in elk geval er moet zeker een nieuw frame in , want het is te erg beschadigd
grtz
wesley
-
- Toeschouwer
Het zal altijd goedkoper zijn hem te laten maken dan een nieuwe te kopen . Ik heb al enkele malen zwaar beschadigde quad gehad met kromme frames enz waar een verzekering expert bij geweest is en telkemaal moest de quad hersteld worden . Een quad zal niet snel perte-total verklaard worden.
All-terrainsport Pittem
-
- Quad Expert
- Contacteer: