prijzen frame
prijzen frame
weet er iemand de prijzen van een standaard frame en a -armen van een suzuki ltz 400 ?
en waar ik die het goedkoopst kan krijgen ?mss weet je de account namen van enkele quad shop eigenaars die op het forum zitten ? dan kan ik hen via pb info vragen ...
alvast bedankt
wesley
en waar ik die het goedkoopst kan krijgen ?mss weet je de account namen van enkele quad shop eigenaars die op het forum zitten ? dan kan ik hen via pb info vragen ...
alvast bedankt
wesley
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Quad Expert
- Contacteer:
dat frame zal zo'n 900-1000euro kosten. dit zal dan zonder papieren zijn, maar je kan je nummer overkloppen van jouw papieren.
die a-armen:
de onderst zo'n 150-160euro per stuk
de bovenste zo'n 80-90 per stuk.
je bent beter om dan aftermarket a-armen te kopen. ze zijn verbreed, komen in kit: lagers, pivot pins...
ik den dat sg6/fré er nog liggen heeft.
die a-armen:
je bent beter om dan aftermarket a-armen te kopen. ze zijn verbreed, komen in kit: lagers, pivot pins...
zo'n frame zonder papieren is dat dan occasie of kan je dat nieuw kopen ? indien ja , waar ?OpticalNicolas schreef:dat frame zal zo'n 900-1000euro kosten. dit zal dan zonder papieren zijn, maar je kan je nummer overkloppen van jouw papieren.
die a-armen:
bedankt
grtz
wesley
denk eraan dat dit wel strafbaar is. of heb ik dit mis? denk het niet he. dan zou ik gewoon een met papieren kopen.OpticalNicolas schreef:dat frame zal zo'n 900-1000euro kosten. dit zal dan zonder papieren zijn, maar je kan je nummer overkloppen van jouw papieren.
PS: als je een quad met papieren koopt. moet je dan ook helemaal die keuring laten doen van ong 2500 euro?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
dus zo'n frame kan je bij iedereen kopen die suzuki verkoopt ? bestaan er 2 soorten frames mss ? met papieren en zonder papieren ?OpticalNicolas schreef:dat is nieuw, en bij een suzuki verdeler.
dat frame is dat dan hetzelfde als het originele ?
grtz
wesley
-
- Quad Expert
- Contacteer:
jep is origineel frame van suzuki. of er papieren bij zijn moet je is vragen. enigste suzuki officieele verdeler van quads dat ik weet is moto's dave. (vriendelijke kerel trouwens ). die kan ook frame's rechten.
http://www.motosdave.be/
over 1-2maand kan je originele stukken bestellen op zijn site, dacht zelfs dat ie gezegt heeft dat ze aan je deur worden gelevert.
http://www.motosdave.be/
over 1-2maand kan je originele stukken bestellen op zijn site, dacht zelfs dat ie gezegt heeft dat ze aan je deur worden gelevert.
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Je hebt het mis, want is niet te traceren.quad-racerrr schreef:denk eraan dat dit wel strafbaar is. of heb ik dit mis? denk het niet he. dan zou ik gewoon een met papieren kopen.OpticalNicolas schreef:dat frame zal zo'n 900-1000euro kosten. dit zal dan zonder papieren zijn, maar je kan je nummer overkloppen van jouw papieren.
PS: als je een quad met papieren koopt. moet je dan ook helemaal die keuring laten doen van ong 2500 euro?
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Toeschouwer