kapotte quad
dank u , ja ik denk dat we beter een nieuw kader gaan halen , we zijn al aan het kijken en prijzen aan het vragen voor a-armen , frame en achter velg...
maar het zal een tijdje duren eer hij hersteld zal zijn , want mijn pa heeft niet veel tijd ...
grtz
wesley
maar het zal een tijdje duren eer hij hersteld zal zijn , want mijn pa heeft niet veel tijd ...
grtz
wesley
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja maar mijn pa heeft niet zo graag dat ik aan de quad pruts , zonder dat hij erbij is , want als er dan iets kapot is , is het mijn schuldOpticalNicolas schreef:dit kan je best zelf hoor, als je alles rustig doet en veel foto's neemt zodat je weet waar alles vandaan komt.
plus, je leert je quad kennen, en jebt er kweetnie hoeveel lol in
en zelf heeft ie deerste maanden geen tijd (zelfstandige)
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
Waarom zou je der niet meer durven op rijden?
Als die scheeftrekt is hij niet goed gemaakt!
Ben je bang dat hij bij de volgende aanrijding uit elkaar valt? De kans is groot dat die anders ook naar de zak is.
Als deze terug goed in elkaar steekt kan je het verschil nauwelijks zien laat staan voelen.
Het is geen auto die de klap moet opvangen bij een aanrijding waar je niet uitkan.
Het is een quad die vanonder je kont schuift bij een aanrijding dus zou ik niet weten waarom je er nier meer durft op te rijden.
Hij moet alleen zien dat ze de quad niet met velpon bij elkaar lijmen als je begrijpt wat iki bedoel.
Maar ik persoonlijk zie geen probleem in een degelijk herstelde quad.
En zeker niet als die dient voor offroad.
Ma da is mijn bescheiden mening
Als die scheeftrekt is hij niet goed gemaakt!
Ben je bang dat hij bij de volgende aanrijding uit elkaar valt? De kans is groot dat die anders ook naar de zak is.
Als deze terug goed in elkaar steekt kan je het verschil nauwelijks zien laat staan voelen.
Het is geen auto die de klap moet opvangen bij een aanrijding waar je niet uitkan.
Het is een quad die vanonder je kont schuift bij een aanrijding dus zou ik niet weten waarom je er nier meer durft op te rijden.
Hij moet alleen zien dat ze de quad niet met velpon bij elkaar lijmen als je begrijpt wat iki bedoel.
Maar ik persoonlijk zie geen probleem in een degelijk herstelde quad.
En zeker niet als die dient voor offroad.
Ma da is mijn bescheiden mening
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadracer
http://www.z400central.com/invision/ind ... opic=70575
http://www.z400central.com/invision/ind ... 4&hl=frame
& mss heeft Sharky nog iets liggen ?
http://www.z400central.com/invision/ind ... 4&hl=frame
& mss heeft Sharky nog iets liggen ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadfanaat
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als dat allemaal deftig gemaakt is is dat evensterk als nieuw, las er gussets in en het is nog is zo sterk.
stel nou dat ze het kader maken, en ik denk dat zijn pa wel zeer goed kan lassen, dan is er geen probleem.
of je nou tegen 50peruur op een auto knald met een nieuwe, of met een gemaakte, je zal evenveel pijn hebben, en je quad zal evenveel schade hebben.
stel nou dat ze het kader maken, en ik denk dat zijn pa wel zeer goed kan lassen, dan is er geen probleem.
of je nou tegen 50peruur op een auto knald met een nieuwe, of met een gemaakte, je zal evenveel pijn hebben, en je quad zal evenveel schade hebben.
-
- Quadfanaat
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Iedere las is een zwakke plek. Ook int origineel, daar komen de eerste scheurtjes. Zoals hier al gezegd herstellen en gussets en dan no problem.(Heb aan de mijne veel ingrijpender gewerkt en der ligt ne zwaardere blok in).Ge maakt dat zo sterk als ge zelf wilt.WHITE Z400 schreef:in geval van nieuw kader wel maar in geval van teruglassen en plooien niet. Dan blijven er zwakke plekken.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!