Zit met een vraag, past wel in deze topic denk ik.
Zijn er systemen die aangeven in welke versnelling je je bevind op de markt voor quads?
Tachometer / speedometer
-
- Quad Expert
ja enne matte plastic zodat het is alsof het volledige kotje rond dat ledje licht geeft ipv een lichtgeven bolletjeHellracer schreef:Ok voor mij word het dus de DIY meter met Wit naar blauwe heldere leds en dan nog 3rode leds voor de top toeren.
Met dubble rij leds natuurlijk en waterdicht maken met lopende plastic
![Cool 8)](./images/smilies/icon_mega.gif)
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadracer
- Contacteer:
Dat moet je ook heel makkelijk zelf kunnen maken met een microswitcje en een leddisplay alleen de moddervastheid word twijfelactig denk ikMika schreef:Zit met een vraag, past wel in deze topic denk ik.
Zijn er systemen die aangeven in welke versnelling je je bevind op de markt voor quads?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad Expert
als je dat op de buitenkant wil zetten zal je ontgoocheld zijn vrees ik. Een tellertje dat telt hoeveel keer je dat hendeltje naar boven/onder duwt zal gouw es een steekje laten vallen (bv doordat ie slecht schakelt), en dan mag je hem weer opnieuw afstellen.Rik350 schreef:Dat moet je ook heel makkelijk zelf kunnen maken met een microswitcje en een leddisplay alleen de moddervastheid word twijfelactig denk ikMika schreef:Zit met een vraag, past wel in deze topic denk ik.
Ik vrees dat je bij een al dan niet fictieve "versnellingsaanwijzer" aan de binnenkant van je gearbox moet zitten.
White LTZ-450 - powered by MSD -