Hallo ben hier nieuw op het forum maar denk ook zoals zovelen door de quadmicrobe gebeten te zijn.
Onlangs op de quad van mijn vriend mogen crossen en nu ook helemaal verslaafd.Nu wil ik mezlf eentje aanschaffen en ben uitkomen bij de masai 450.Kent iemand deze quad en zo ja is deze geschikt voor mij?
Ik zou hem willen gebruiken voor naar mijn werk te rijden zon 10 tal kilometer en voor zondag een aardig tochtje off-road te gaan rijden.Of heeft iemand een beter voorstel tot 5000 euro.
voor dat geld heb je al een aardige LTZ.
masai is goed, maar als je budget zo groot is ben je beter af met een Z.
jebt suzuki, veel makelijker aan stukken te geraken, opties,...
Maar dat is ook de bedoeling wil ook echt een nieuwe kopen.Krijg 2 jaar volledige garantie op werkuren en wisselstukken.En ik weet ook niet hoe er bij die okkasiequads gereden geweest is toch dank voor je reactie
masai is geen a-merk , maar is toch zeker niet slecht hoor , integendeel velen vinden masai een goedkoop en kwalitatief nog redelijk goed merk hoor , dus ik denk niet dat je bedrogen zal zijn als je een masai koopt
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
ja ben vandaag zien geweest voor zon masai toch een ferm machien nu nog iemand omgeving heusden-zolder die zondags mee wilt gaan rijden.bedankt voor de reactie