LED ACHTELICHT (UPDATE)
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
LED ACHTELICHT (UPDATE)
Heb mij eens uitgesloofd en een led achterlicht gezet...
is wel knap maar moet enkel het plaatje aanpassen, staat nu op inox, maar ga het op alu zetten dan kan ik de hoeken mooi modelere...
NIEUWE FOTOS STAAN REEDS OP PAGINA 2
is wel knap maar moet enkel het plaatje aanpassen, staat nu op inox, maar ga het op alu zetten dan kan ik de hoeken mooi modelere...
NIEUWE FOTOS STAAN REEDS OP PAGINA 2
Laatst gewijzigd door ouwe gek op za 08 sep, 2007 18:23, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
ahja en bij de weg, (voor de engelse by the way)
de ouwe gek was de man die op de sm meeting in hasselt de kop nam in de groep dazoe, iche, tom350r, airwolf (met auto), ... (weet eigenlijk niet meer wie er nog bij was allemaal )
de ouwe gek was de man die op de sm meeting in hasselt de kop nam in de groep dazoe, iche, tom350r, airwolf (met auto), ... (weet eigenlijk niet meer wie er nog bij was allemaal )
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
led
Dank u voor de goede commentaar... maar ben bezig aan een nieuw ontwerp in alu, zal veel mooier gemodeleerd zijn ( hoeken ronden enz.) als het klaar is zal ik het posten...
Indien er mensen interesse hbb kan voor 80 € geplaats worden, kabels worden ook gesoldeerd, en geisoleerd, is tenminste wat anders dan zo een dik rood wat toch afbreekt aan de houder, trouwens een origineel achterlicht van een LTZ kost maar liefst 90 €
Indien er mensen interesse hbb kan voor 80 € geplaats worden, kabels worden ook gesoldeerd, en geisoleerd, is tenminste wat anders dan zo een dik rood wat toch afbreekt aan de houder, trouwens een origineel achterlicht van een LTZ kost maar liefst 90 €
Re: led
Dan mag je zeker een seintje geven!ouwe gek schreef:Dank u voor de goede commentaar... maar ben bezig aan een nieuw ontwerp in alu, zal veel mooier gemodeleerd zijn ( hoeken ronden enz.) als het klaar is zal ik het posten...
Ik heb trouwens nog een splinternieuw origineel achterlicht liggen maar ik verkies toch iets speciaal.
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
@ ouwe you've got mail
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;