uitnodiging van politie merksplas

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

hahah stel u voor de politie op de quad :lol: :lol: witte raptor's bij een blauw streep over :lol: :lol:
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

cobby schreef:Mischien is er een gestolen en proberen ze op die manier.
Of er is een vluchtmisdrijf met beelden op camera of bepaalde schade die ze kunnen terugvinden.
Raar dat ze niet willen zeggen waarom die bezichtiging dient :?

Grts
Heb ook ongeveer zoiets meegemaakt!
Had ook een bericht gekregen dat ik moest langskomen.Eerst gebeld maar wouden niks over zeggen maar na lang aandringen bleek dat iemand een klacht had ingediend wegens "roekeloos rijgedrag"
De auto waar het mee gebeurde was die van mijn vrouw (verzekering staat op mijn naam)dus kaartje op mijn naam toegestuurd gekregen
Nu bleek dat mijn vrouw (was een volledige beschrijving van genoteerd door de persoon die klacht neerlegde)deze persoon aan "hoge snelheid" was voorbijgereden terwijl die de straat overstak.
Het bleek achteraf wel dat die hoge snelheid maar +-30 km/u was daar het op dat moment zeer druk was in de straat. Uiteindelijk een verklaring moeten afleggen , nog wat bla bla bla erbij en klacht werd geseponeerd .
Misschien is het iets indien aard kwa klacht ofzo
Grtz Dirk

Toegevoegd na 2 minuten:
Twanneke schreef:Zelfde tijd.. Zelfde plaats.. Zelfde dag...

Quad Meeting @ bureau, :)
wanneer is die Quad meeting bij de politie?
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

zal een mooi verhaal worden, als er iemand iets heeft uitgespookt met zijn quad, om iedereen uit de buurt langs te laten komen
het zal wel een voorlichting bijeenkomst zijn

politie amsterdam rijd al zeker 5 jaar met yamaha breeze (parkeerbeheer)
never drive faster then your angel can fly
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

als je er geweest bent zeg dan wat het was, ben nu over alles aant nadenken wat het zouw kunnen zijn ;)
ben benieuwt en de rest zeker ook ;)
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Ik ben in elk geval heel benieuwd :honger: :honger: :honger:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

zilladude schreef:hahah stel u voor de politie op de quad :lol: :lol: witte raptor's bij een blauw streep over :lol: :lol:
Dan wil ik gerust een tijdje agent zijn :yummie:

Of ze hebben een dagje minder werk, even die mooiebollides bewonderen e, zo niet ... :duimlaag:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

dan zul je moete verhuize naar spanje dan kom je zeker op een quad te rijden als die persoon ervaring ermee heeft :duimhoog:
mag je ook lekker daarmee over et strand en de rest lekker niet :lol:

maar ik ben benieuwd waarom jullie daar naartoe moeten.
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

quad-racerrr schreef:dan zul je moete verhuize naar spanje dan kom je zeker op een quad te rijden als die persoon ervaring ermee heeft :duimhoog:
mag je ook lekker daarmee over et strand en de rest lekker niet :lol:

maar ik ben benieuwd waarom jullie daar naartoe moeten.
Hehe is goed, spanje :yummie:, en ik ben ook zeer benieuwd :D
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

maar wanneer moeten jullie nu gaan?
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Thomaz
Quadrider
Quadrider

Bericht door Thomaz »

Dj:
Heb ook ongeveer zoiets meegemaakt!
Had ook een bericht gekregen dat ik moest langskomen.Eerst gebeld maar wouden niks over zeggen maar na lang aandringen bleek dat iemand een klacht had ingediend wegens "roekeloos rijgedrag"
De auto waar het mee gebeurde was die van mijn vrouw (verzekering staat op mijn naam)dus kaartje op mijn naam toegestuurd gekregen
Nu bleek dat mijn vrouw (was een volledige beschrijving van genoteerd door de persoon die klacht neerlegde)deze persoon aan "hoge snelheid" was voorbijgereden terwijl die de straat overstak.
Het bleek achteraf wel dat die hoge snelheid maar +-30 km/u was daar het op dat moment zeer druk was in de straat. Uiteindelijk een verklaring moeten afleggen , nog wat bla bla bla erbij en klacht werd geseponeerd .
Misschien is het iets indien aard kwa klacht ofzo
Grtz Dirk

Ik denk dat het dit is wat Dj zegt. Juist reed ik ook nog in een straat zone 50 maar ik kom daar redelijk vaak voorbij, maar ik rij altijd iets van een kleine 60 per uur. En er was een man langs de kant en hij deed teken dat ik maar 50 per uur mocht. Ik denk dat er iemand dus ook een klacht heeft ingediend

Maar het is dat geluid dat ze denken dat we 90 per uur rijden.
Maar ja swoit, laat het weten voor wat je dan moest gaan naar het politiebureau.
Groeten Tom
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

als het dat is gewoon er heen gaan, je ziet wel wat gaat gebeuren ,zouw ik zeggen dan
want ze kunnen ijgenlijk niet veel doen he want ze hebben het zelf niet gezien dus kunnen ze je niks maken want die man kan net zoo goed liegen !
Harley
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Harley »

Twanneke schreef:Zelfde tijd.. Zelfde plaats.. Zelfde dag...

Quad Meeting @ bureau, :)

Ben vandaag naar de Meeting in meksplas geweest met quad , was de wijkagent en deze wist ook niet wat er aan de hand was :? ,

Ordes komen van politie Hoogstraten

deze stelde me twee vragen, kleur van de quad en de kleur van men helm wouw zelfs nog niet naar de quad komen zien buiten.

Deze antwoorden had Ik via de telefoon ook wel kunnen geven, de volgende keer kunnen ze de p...t op en zelf komen kijken.
Groetjes,Harley
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

lol dat vind ik ook !

had het gezegd he ! :p
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Twanneke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Twanneke »

Ach ik maak me geen zorgen...
Ik heb alles netjes in orde, en kan me niet herinneren dat ik maar ergens roekeloos heb gereden in het bijzijn van mensen of verkeer.

@ Harley, waar komt u vandaan?
YFZ 450
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Als ze de kleur van quad en helm moeten weten, dan is het waarschijnlijk dat ze ene aangegeven hebben voor roekeloos rijgedrag.

En het is eigenlijk wel grappig dat er weinig standaard kleuren zijn in quads, wat ziet ge het meest... blauw, wit, geel,... En de meesten kopen dan nog ne helm die assorti is :p
Plaats reactie