uitnodiging van politie merksplas
-
zilladude
- Pro Quadrider

hahah stel u voor de politie op de quad
witte raptor's bij een blauw streep over

banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb ook ongeveer zoiets meegemaakt!cobby schreef:Mischien is er een gestolen en proberen ze op die manier.
Of er is een vluchtmisdrijf met beelden op camera of bepaalde schade die ze kunnen terugvinden.
Raar dat ze niet willen zeggen waarom die bezichtiging dient![]()
Grts
Had ook een bericht gekregen dat ik moest langskomen.Eerst gebeld maar wouden niks over zeggen maar na lang aandringen bleek dat iemand een klacht had ingediend wegens "roekeloos rijgedrag"
De auto waar het mee gebeurde was die van mijn vrouw (verzekering staat op mijn naam)dus kaartje op mijn naam toegestuurd gekregen
Nu bleek dat mijn vrouw (was een volledige beschrijving van genoteerd door de persoon die klacht neerlegde)deze persoon aan "hoge snelheid" was voorbijgereden terwijl die de straat overstak.
Het bleek achteraf wel dat die hoge snelheid maar +-30 km/u was daar het op dat moment zeer druk was in de straat. Uiteindelijk een verklaring moeten afleggen , nog wat bla bla bla erbij en klacht werd geseponeerd .
Misschien is het iets indien aard kwa klacht ofzo
Grtz Dirk
Toegevoegd na 2 minuten:
wanneer is die Quad meeting bij de politie?Twanneke schreef:Zelfde tijd.. Zelfde plaats.. Zelfde dag...
Quad Meeting @ bureau,
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Hehe is goed, spanjequad-racerrr schreef:dan zul je moete verhuize naar spanje dan kom je zeker op een quad te rijden als die persoon ervaring ermee heeft![]()
mag je ook lekker daarmee over et strand en de rest lekker niet
maar ik ben benieuwd waarom jullie daar naartoe moeten.
Dj:
Heb ook ongeveer zoiets meegemaakt!
Had ook een bericht gekregen dat ik moest langskomen.Eerst gebeld maar wouden niks over zeggen maar na lang aandringen bleek dat iemand een klacht had ingediend wegens "roekeloos rijgedrag"
De auto waar het mee gebeurde was die van mijn vrouw (verzekering staat op mijn naam)dus kaartje op mijn naam toegestuurd gekregen
Nu bleek dat mijn vrouw (was een volledige beschrijving van genoteerd door de persoon die klacht neerlegde)deze persoon aan "hoge snelheid" was voorbijgereden terwijl die de straat overstak.
Het bleek achteraf wel dat die hoge snelheid maar +-30 km/u was daar het op dat moment zeer druk was in de straat. Uiteindelijk een verklaring moeten afleggen , nog wat bla bla bla erbij en klacht werd geseponeerd .
Grtz Dirk
Ik denk dat het dit is wat Dj zegt. Juist reed ik ook nog in een straat zone 50 maar ik kom daar redelijk vaak voorbij, maar ik rij altijd iets van een kleine 60 per uur. En er was een man langs de kant en hij deed teken dat ik maar 50 per uur mocht. Ik denk dat er iemand dus ook een klacht heeft ingediend
Maar het is dat geluid dat ze denken dat we 90 per uur rijden.
Maar ja swoit, laat het weten voor wat je dan moest gaan naar het politiebureau.
Groeten Tom
Heb ook ongeveer zoiets meegemaakt!
Grtz Dirk
Ik denk dat het dit is wat Dj zegt. Juist reed ik ook nog in een straat zone 50 maar ik kom daar redelijk vaak voorbij, maar ik rij altijd iets van een kleine 60 per uur. En er was een man langs de kant en hij deed teken dat ik maar 50 per uur mocht. Ik denk dat er iemand dus ook een klacht heeft ingediend
Maar het is dat geluid dat ze denken dat we 90 per uur rijden.
Maar ja swoit, laat het weten voor wat je dan moest gaan naar het politiebureau.
Groeten Tom
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Twanneke schreef:Zelfde tijd.. Zelfde plaats.. Zelfde dag...
Quad Meeting @ bureau,
Ben vandaag naar de Meeting in meksplas geweest met quad , was de wijkagent en deze wist ook niet wat er aan de hand was
Ordes komen van politie Hoogstraten
deze stelde me twee vragen, kleur van de quad en de kleur van men helm wouw zelfs nog niet naar de quad komen zien buiten.
Deze antwoorden had Ik via de telefoon ook wel kunnen geven, de volgende keer kunnen ze de p...t op en zelf komen kijken.
Groetjes,Harley
-
zilladude
- Pro Quadrider

lol dat vind ik ook !
had het gezegd he !
had het gezegd he !
banshee power !
Als ze de kleur van quad en helm moeten weten, dan is het waarschijnlijk dat ze ene aangegeven hebben voor roekeloos rijgedrag.
En het is eigenlijk wel grappig dat er weinig standaard kleuren zijn in quads, wat ziet ge het meest... blauw, wit, geel,... En de meesten kopen dan nog ne helm die assorti is
En het is eigenlijk wel grappig dat er weinig standaard kleuren zijn in quads, wat ziet ge het meest... blauw, wit, geel,... En de meesten kopen dan nog ne helm die assorti is