Topsnelheid bij mij is 115-120 met een tandwielcombinatie 15-37. Gisteren een toerke gedaan van 160km en heb iets van een 7-8liter verbruikt. Dit was alleen op de weg dus niet in het veld ofzo en met baanbanden.
Tommy22 schreef:Topsnelheid bij mij is 115-120 met een tandwielcombinatie 15-37. Gisteren een toerke gedaan van 160km en heb iets van een 7-8liter verbruikt. Dit was alleen op de weg dus niet in het veld ofzo en met baanbanden.
mijn verbruik is op de baan en op het land , maar wel met het gas stevig open
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Tommy22 schreef:Topsnelheid bij mij is 115-120 met een tandwielcombinatie 15-37. Gisteren een toerke gedaan van 160km en heb iets van een 7-8liter verbruikt. Dit was alleen op de weg dus niet in het veld ofzo en met baanbanden.
mijn verbruik is op de baan en op het land , maar wel met het gas stevig open
Bij mij was het op het gemakske. Maar kan het zijn dat het toch ne liter of 2 scheelt door die baanbanden en lange afstand?
meer door de lange afstand en constante snelheid daardoor zakt je verbruik enorm met men raptor ook eens gedaan ik heb 180 km gereden en ik sta nog niet in reserve dus je ziet het verbrk is enorm gezakt door de lange afstand en de constante snelheid