Powerlid met schuimfilter?
Powerlid met schuimfilter?
met de komende zomer, vol stof, ben ik niet gerust in m'n K&N filter, ik ben niet zeker dat hij al de stof gaat tegenhouden... als er soms iets voorbij de powerlid komt of door de snorkel en de k&n laat het gewoon door ben ik gepoept. nu stel ik mij dus de vraag of het geen goed idee is om een twinair filter te gebruiken bij m'n powerlid... en deze regelmatig zuiver te maken, goed idee?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Hanzie, met je K&N, K&N prefilter en Powerlid zal er volgens mij geen stof meer doorkomen. Enkel voor woestijnzand (dat zeer fijn is) raad men K&N af. Zou mij geen zorgen maken, wel tijdig precharger reinigen en ook tijdig de powerlid en K&N zelf reinigen en je zit safe.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Dat MOET je hebben volgens mij, anders moet je nodeloos veel je filter kuisen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
Fré
- Quad Expert

in feite heeft Hans maar 1.5 filters
. De lucht die door dat deksel komt wordt 2 keer gefilterd, maar de lucht die door de snorkel stroomt wordt maar 1 keer gefilterd.
Dus een outerwears over dat powerlid houdt de vuiligheid die door de snorkel passeert (en dan door de hoofdfilter) niet tegen. Daar zit Hans zijn probleempje een beetje.
Dus een outerwears over dat powerlid houdt de vuiligheid die door de snorkel passeert (en dan door de hoofdfilter) niet tegen. Daar zit Hans zijn probleempje een beetje.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Je kan missschien iets monteren in de snorkel die daar dan dient als eerste filter.Fré schreef:in feite heeft Hans maar 1.5 filters. De lucht die door dat deksel komt wordt 2 keer gefilterd, maar de lucht die door de snorkel stroomt wordt maar 1 keer gefilterd.
KFX540
-
Fré
- Quad Expert

ja, met iets minder flow tot gevolg. Hoeveel dat de flow belemmert is aan hans om te testenRalph schreef:Kan je toch gewoon je snorkel dicht maken
Ja Hans, kzou zeggen, in naam van de Z/KFXers hier op dit forum, probeer es je snorkeltje dicht te stoppen en zie wat dat zegt
Zoals gewoonlijk is het allemaal op compromissen gebaseerd
-
Fré
- Quad Expert

ja, nog een derde K&N filter~JoAcHiM~ schreef:Je kan missschien iets monteren in de snorkel die daar dan dient als eerste filter.Fré schreef:in feite heeft Hans maar 1.5 filters. De lucht die door dat deksel komt wordt 2 keer gefilterd, maar de lucht die door de snorkel stroomt wordt maar 1 keer gefilterd.
op den duur rij je met een K&N quad rond