Banshee

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
dizzen
Toeschouwer
Toeschouwer

Banshee

Bericht door dizzen »

Ik heb een vraagje over de Banshee. Ik vind dit een ferme quad en zou hem wel in huis willen halen, probleem is dat er nu geen geld voor is. :(
Ik weet dat ze hem niet meer maken, dus hoe lang zou je hem nog kunnen kopen (nieuw)?
Iemand adressen voor 2de hands Banshee?
Yamaha Raptor YFM 700 SE
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

ik heb me zaterdag een banshee gekocht bij www.quadperformance.be , toen ze mijn banshee leverde hebben ze gezegd dat er maar 2 banshee's meer zijn , tuurlijk zijn er nog steeds andere leveranciers die er ook nog hebben , maar het gaat denk ik snel op zen eind graken

grtz.

btw. op kapaza gewoon banshee indrukken en je vind er veel !
veel succes ùmet het vinden van je beest ! ze rijden echt zalig !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
dizzen
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door dizzen »

Ja spijtig dat ze niet meer gemaakt worden, zelfde met de Blaster. Die rijdt ook fijn maar Banshee zal nog wel iets anders zijn :mrgreen:
Heb een beetje schrik voor occasie Banshee, is meestal wel goe mee doorgereden é. Maar ik zal es rondkijken op Kapaza.
Yamaha Raptor YFM 700 SE
mr. frauley
Quadrider
Quadrider

Bericht door mr. frauley »

Als je een nieuwe banshee wilt zou je ze nu moete hale, en ni zegge kga nog ff w8e want dan zijn ze mss al weg.
Als je tog 2de hands gaat kopen moet je gewoon opletten wat je koopt, ni alle banshee zijn zo 'doorgerede'.
Plaats reactie