@ korky: Hoe is het nu ondertussen met u gesteld en hebt ge al iets nieuws op het oog ? En wa heeft de verzekering en dergelijke nu uitgesproken ?
Groeten Tom

korky schreef:hallo ja ik vind dat ook raar voor dat rijbewijs maar ja wat kunnen we er aan doen.
ik heb nu nog niets gehoord van de verzekering ik weet zelf nog niet of hij nu pertotal verklaart wordt of niet begint op mijn zenuwen te werken.
ik ben nu volop aan rondt kijken om mijn een nieuwe quad aan te schaffen maar ik weet nog altijd niet welke ik zal kopen iemand een goede tip voor mij liefst een utility mijn budget ligt tussen de 5000 en 6000 euro

Waarom zijn wolverines ongewaardeerde quads?cyberdrone schreef:Zoals Iche reeds zei, een wolverine 450 kun je voor weinig geld vinden, zijn eigenlijk een beetje ongewaardeerde quads, maar naar het schijnt toch niet te onderschatten. T'is zo een beetje een combinatie tussen een sport en utility quad he.
Als je buiten de bekende merken wil gaan denk ik wel dat de GOES 520 en CF500 net binnen ne budget kunnen vallen. Had onlangs nog een CF500 met tal van opties en nog meer dan een jaar garantie zien staan voor 6000€.
Een spoedig herstel & good luck met het vinden van een nieuwe quad

Volgens mijn dealer verliezen ze helemaal niet snel de waarde, net zoals de meeste utility's. Ik heb mijn bruin 250 ingeruild voor een wolverine en voor mijn bruin kreeg ik 7 maanden terug evenveel als nucyberdrone schreef:Ik heb de indruk dat ze ongewaardeerd worden, omdat je merkt dat ze nogal snel hun waarde verliezen, niet omdat het een slechte quad is![]()
Ik denk dat ze een groot nadeel hebben met hun matige topsnelheid (komt door de vario idv versnellingen). Onlangs stond er 450 te koop van nog geen jaar oud, slechts 800km perfect onderhouden met een paar opties op, en die eigenaar heeft er maar 5500€ van gehad, en nieuw kosten ze rond de 8000€ denk ik.
Moest ik het geld hebben kocht ik me dadelijk één, ben er gek van.