Custom verlichting

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Custom verlichting

Bericht door JdmhatchR »

Ik vind men achterlicht van men blaster totaal niet uitzien, nu is de vraag: Zijn er echt specifieke merken die zo een dingen maken, of moet je bv zelf iets in elkaar gaan steken?
Ik heb hier op het forum eens een blaster gezien met van die 2 ronde "bollen" als achterlicht, zijn die gewoon zo te koop?

Nu hetzelfde met men voorlicht...Als ik bv een nieuwe voorkap bestel van maier of dergelijk, waar het niet voorzien is om de originele verlichting te plaatsen, is er dan een alternatief? Ik heb een blaster van 2005, ik wil ook niet die lelijke rechthoekige lamp erop van het model ervoor...

mvg
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

trailtech spotjes, maar als je niet in den donker rijd, moet da voorlicht nie.
achterlicht led achterlicht van eender welk mer, je zal wel zelf beugel moeten maken.
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

OpticalNicolas schreef:trailtech spotjes, maar als je niet in den donker rijd, moet da voorlicht nie.
achterlicht led achterlicht van eender welk mer, je zal wel zelf beugel moeten maken.
Beugel maken enzo is geen probleem..Voorlicht zou ik zowiezo willen hebben, ook al is het maar voor als ik savonds eens zin heb om te rijden, dan wil ik wel veilig de weg op..
Voorlichten vind ik er genoeg...van achterlichten vind ik niks op die site :oops:
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

er is ook iets van BCD dacht ik, vraag eens aan stompie die had dat DENK ik

groeten
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Plaats reactie