wanneer pistons vernieuwe voor banschee
wanneer pistons vernieuwe voor banschee
mijn banschee is nu 3 maand oud, ik wou eens weten welke onderdelen da ik op langere tijd moet vernieuwe bv lagers rolementen enz..
maar zeker de pistons (of zuigers) hoeveel uren mogen die erin blijven zitten?
iemand een idee?
maar zeker de pistons (of zuigers) hoeveel uren mogen die erin blijven zitten?
iemand een idee?
bij een cross moto 2takt vervangen ze meestal om het jaar
maar ik wet niet hoe het zit met een banshee maar ik zou ze tog om het jaar vervangen zeker banshee is ook 2 takt 2cilinder dus moet je er 2 vervangen
maar ik wet niet hoe het zit met een banshee maar ik zou ze tog om het jaar vervangen zeker banshee is ook 2 takt 2cilinder dus moet je er 2 vervangen
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
Er zijn mensen die JAREN rijden met de originele zuigers, dus dit valt wel mee. Zou me daar niet te druk om maken! Om het jaar vervangen is echt bull bij een Banshee. (bij een Blaster is dit trouwens ook absoluut niet nodig)
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je met je quad omgaat, begin je meteen plankgas te rijden met koude motor en gebruik je weinig mengolie en dergelijke, dan slijt alles natuurlijk sneller.
Rolelementen moet je wel checken op speling, zo gauw er het minste speling op zit meteen vervangen, anders wordt het steeds erger en loop je kans op beschadigingen van het huis waar het lager in zit.
Belangrijk is onder andere dat je je luchtfilter mooi schoon houdt, en dat je voldoende en liefst kwalitatief goede olie bij je benzine mengt.
Oja en zorgen dat je radiator vrij is van rommel, en er genoeg koelvloeistof in het tankje zit.
Een Banshee is verder motorisch nogal een tank, en ik denk dat je flink moeite moet doen om die kapot te krijgen
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je met je quad omgaat, begin je meteen plankgas te rijden met koude motor en gebruik je weinig mengolie en dergelijke, dan slijt alles natuurlijk sneller.
Rolelementen moet je wel checken op speling, zo gauw er het minste speling op zit meteen vervangen, anders wordt het steeds erger en loop je kans op beschadigingen van het huis waar het lager in zit.
Belangrijk is onder andere dat je je luchtfilter mooi schoon houdt, en dat je voldoende en liefst kwalitatief goede olie bij je benzine mengt.
Oja en zorgen dat je radiator vrij is van rommel, en er genoeg koelvloeistof in het tankje zit.
Een Banshee is verder motorisch nogal een tank, en ik denk dat je flink moeite moet doen om die kapot te krijgen
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
BTW, het is Banshee ipv Banschee hé mannen.
Het is haast BanSCHEET
Het is haast BanSCHEET
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
Als ie niet smeert lopen je nieuwe zuigers net zo hard vast herickyblaster schreef:Dat klopt, merkte ik in de wedstrijdTeunie schreef:Je merkt wel dat ie minder compressie krijgt enzo voordat ie vastloopt hoor
Controleer af en toe eens of je zuiger e.d. nog in goede staat is...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
-
- Easy Quadrider