offroad vraag (limburg )
-
- Quadrider
offroad vraag (limburg )
hey
ik ben limburg, ( belgie )
tongeren om presies te zijn
weet er hier iemand waar er hier in de buurt
mooie offroad (of bosse) zijn
voor een beetje rond te rijden... ?
groeten
groeten
-
- Quadrider
Re: offroad vraag (limburg )
...beamer320 schreef:hey
groeten
Is daar niet ergens een leeg aangelegd terein waar niemand komt
Het land van ooit of zoiets
Het land van ooit of zoiets
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Vroeger was dat ja, maar dat is gans veranderd...Het is bij mijn weten alleszinds niemeer.beamer320 schreef:bwa af en toe he :dtib01 schreef:Vraag ik me ook wel af eigenlijk...
In de bos zullen ze u niet graag zien komen denk ik
en in membrugge hebt ge sjans ergens int veld die steen groeve ligge
zo een groot gat ...
kweet niet of dat er nog is
laatstes gaan kijken ma kvond het niet
Wij gingen vroeger altijd op dat parcour in Wonck, maar dat is ook al gedaan (ge moogt er niet meer crossen, vroeger werd dit wel getolereerd maar nu staat er vaak politie enzo dus ja)
-
- Quadrider
ik kwam van de andere kant via t veld naar de steenbakkerij toe ...Mika schreef:Als ge van Membruggen zelf komt aan de steenbakkerij het veldbaantje in rijden en dan is er na een honderd meter een onverhard weggetje in naar links. Is nogal smal, ge zult het wel vinden.
dus dan ligt de bakkerij rechts voor u
dan ist links da klein groen baantje ?
Als ge van die kant komt is het rechts voor ge aan de steenbakkerij zijt een smal groen baantje in ja. Dat afrijden en dan ligt het aan uw rechter kant.
EDIT: Moet mijn post even herzien, ben er juist nog langs gekomen en het is al voor ge aan het T-stuk komt waar drie veldbaantjes samen komen. Staat een klein naamplaatje maar ben de juiste naam ondertussen alweer vergeten. Als ge in 'sHerendelderen onder de brug van de autostrade door komt, net voor de plantage links in en dan na de berg op aan uw rechterkant.
Hopelijk lukt het om het te vinden!
EDIT: Moet mijn post even herzien, ben er juist nog langs gekomen en het is al voor ge aan het T-stuk komt waar drie veldbaantjes samen komen. Staat een klein naamplaatje maar ben de juiste naam ondertussen alweer vergeten. Als ge in 'sHerendelderen onder de brug van de autostrade door komt, net voor de plantage links in en dan na de berg op aan uw rechterkant.
Hopelijk lukt het om het te vinden!