politie - snelheid

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
g.vdijk
Toeschouwer
Toeschouwer

politie - snelheid

Bericht door g.vdijk »

eey,

Ben net aangehouden, kreeg boete voor achterlicht(Was kapot :o ) en waarschuwing voor snelheid.

ik ga op mijn teller(en autotellers en navigatie) 63. Volgende de politie 70, maar ze konden het niet bewijzen ofzo het was geen precieze meting dus geen boete.

Wie heeft er iets makkelijks om me quad 48 ofzo te laten lopen?:P

hihi

Alvast bedankt.

v Dijk.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

makkelijkste? begrenzer kopen :mrgreen:
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

Pff hoe gaan ze dat wel bewijzen man..Een kilometerteller gaat altijd fout gewoon, daarop kunnen ze zich niet baseren..
Ze gaan al met een ge-ijkt toestel moeten aankomen, dus de rollen: Hoe gaan ze in godsnaam een quad fatsoenlijk op die rollen krijgen (want ge moet op u voertuig zitten)

Wilt ge hem echt begrenzen zal dit wss in de vario zitten, of aan de uitlaat...Is die quad nog standaard?Als ge die zo in de winkel gekocht hebt, wil dit zeggen dat hij ook zo ingevoerd en gehomologeerd is met die snelheid.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

idd , begrenzer kopen , als ik 1tje mag aanraden is het de pinasco toerenbegrenzer met afstandbediening , wwerkt goed !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

tib01 schreef:Pff hoe gaan ze dat wel bewijzen man..Een kilometerteller gaat altijd fout gewoon, daarop kunnen ze zich niet baseren..
Ze gaan al met een ge-ijkt toestel moeten aankomen, dus de rollen: Hoe gaan ze in godsnaam een quad fatsoenlijk op die rollen krijgen (want ge moet op u voertuig zitten)
ps: ze kunnen je je ook met een snelheids controlle pakken. in de wagen hebben ze dan allemaal meet apparatuur. zoals al werd gezegt konden ze niet bepaald een meting ermee doen. teweinig afstand of wat dan ook. mag ie van geluk spreken.

ff over de rollerbank. het is zo dat in nederland niet meer erop gezeten mag worden met de nieuwe rollerbanken. dus je staat er naast en dan gas geven ( bij scooter) quad kunnen ze helaas nog niet overal veel mee :duivel2: [/b]
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Als ze echt willen weten hoe snel die gaat zullen ze het wel meten , hoe dan ook.
En een begrenzer lijkt me geen slecht plan, zal goedkoper zijn dan een boete in de toekomst.
En dan ben je op je gemak zonder spanning en rellax de baan op, flikken of niet.

Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
g.vdijk
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door g.vdijk »

Ik ging 52, had ze niet gezien. het was donker. Maar hun reden niet met dezelfde snelheid achter mij dus was geen correcte meting. en bleef het bij waarschuwing. ik kan geeneens 70:P kon ik het maar:).

maargoed dat doet er niet toe.

Als ik er een varioring inzet, kan ik nooit meer even lekker jagen. dan moet ik hem eersst altijd verwijderen.
Lijkt me ook niets.

Het makkelijkste zou zoiets zijn met afstandbediening.

Maar dat moet er dan wel 1 zijn die niet opvalt(mochten ze hem voor controle meenemen naar bureau).

Hoe zit dat met die toerenbegrenzer? Valt die op? Is die klein? Makkelijk te monteren? En hoeveel kost hij?

Allemaal bedankt voor de reacties.

Alvast bedankt voor volgende(n).

v Dijk.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

als ie niet harder dan 65 rijdt heb je niet al te veel te vrezen.

aangezien je dan niet verplicht bent om hem af te voeren.

en de varioring... doe die er maar niet in dan rij je nog maar 30 ofzo. en dat is :duimlaag:

en wrrm eigenlijk een begrenzer? ze kunnen je toch niet zo snel op de rollerbank zetten.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

ik heb dat zoo gedana met mijn vader ik heb een knopje ergens verstopt op mijn quad die naar de bergrenzer gaat als ik die induw gaat die maar 45 bijv als ik het knopje uit duw is dat niet meer dan gaat die zoo hard wie die kan :P makenlijk he als ze me aan houden dus ik knopje gewoon in :P
g.vdijk
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door g.vdijk »

@ quad racer:

Maar de maximale constructiesnelheid mag toch niet hoger zijn dan 45?
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

barossa chetaa schreef:ik heb dat zoo gedana met mijn vader ik heb een knopje ergens verstopt op mijn quad die naar de bergrenzer gaat als ik die induw gaat die maar 45 bijv als ik het knopje uit duw is dat niet meer dan gaat die zoo hard wie die kan :P makenlijk he als ze me aan houden dus ik knopje gewoon in :P
denk je nu echt dat die mannen die trucjes niet kennen ?
misshien heb je chance als het op de openbare weg is maar als ze niet zeker zijn en ze gaan door kunt ge volgen tot op de bureau
dan ist maar kwestie van tijd of u 'geheimke' komt aant licht en dan volgt er een nog dikker papierbundeltje inclusief overschrijving .
vroeger veel van die scooterkes gezien met zon prullen op , magazijn van de smurfkes stak er vol van . Als het daar 1keer in ht jaar openbare verkoop is kunt ge koopkes doen :D
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
alfa164
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door alfa164 »

barossa chetaa schreef:ik heb dat zoo gedana met mijn vader ik heb een knopje ergens verstopt op mijn quad die naar de bergrenzer gaat als ik die induw gaat die maar 45 bijv als ik het knopje uit duw is dat niet meer dan gaat die zoo hard wie die kan :P makenlijk he als ze me aan houden dus ik knopje gewoon in :P

waarom een begrenzer op een 170cc quad je mag er mee rijden als je autorijbewijs hebt
als je geen rijbewijs hebt of je bent jonger dan 18 dan kan je gewoon gaan zwaaien :dag:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

g.vdijk schreef:@ quad racer:

Maar de maximale constructiesnelheid mag toch niet hoger zijn dan 45?
ja okee maar er zijn nieuwe regels. nu 3x boven de 65 km wordt hij inbeslag genomen. tevens onder de 65 hoef je hem niet aftevoeren! daarboven wel.
tuurlijk krijg je wel een boete maar er wordt pas vanaf 50 km geteld en er gaat ong 10% van de snelheid af/ dus 70km word 63km ( dus nog binnen de 65!)
g.vdijk
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door g.vdijk »

Ik ga maar 62;)

dus valt allemaal wel mee..

Ik laat het mooi zo.

Gister zag een politieauto mij rijden, draaien ze gelijk hun auto en willen achtermij aan..
Gelukkig waren er zijstraatjes :mrgreen:
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

g.vdijk schreef:Ik ga maar 62;)

dus valt allemaal wel mee..

Ik laat het mooi zo.

Gister zag een politieauto mij rijden, draaien ze gelijk hun auto en willen achtermij aan..
Gelukkig waren er zijstraatjes :mrgreen:
mja als je niks gedaan hebt probeer dan niet in een X weg te vluchten. dat maakt je verdacht. en tevens ze kunnen je zo toch niks doen!
Plaats reactie