remmen raptor 700
remmen raptor 700
ik heb nieuwe remblokken laten steken, maar nu moet ik super hard op mn rem duwen vooraleer hij begint te remmen, en dan nog remt hij zeer slecht
Nu weet er mss iemand hoe je dit kan regelen dat je remmen "harder" harder staan.
aja het gaat over de achterrem
mvg
sebastien
Nu weet er mss iemand hoe je dit kan regelen dat je remmen "harder" harder staan.
aja het gaat over de achterrem
mvg
sebastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
voelt je rem wat aan als een spons ?
Probeer eens de remleiding te ontluchten, meestal helpt dat.
Nieuwe remblokken moet altijd eerst nog wat inslijten, de eerste paar rembeurten pakken ze meestal niet zo goed.
HEt kan ook zijn dat er wat vet op de blokken of de remschijf zit, dan pakken ze ook slecht.
Probeer eens de remleiding te ontluchten, meestal helpt dat.
Nieuwe remblokken moet altijd eerst nog wat inslijten, de eerste paar rembeurten pakken ze meestal niet zo goed.
HEt kan ook zijn dat er wat vet op de blokken of de remschijf zit, dan pakken ze ook slecht.
aah ja dat heb ik niet gecontroleerd of ze vettig waren.
kzal er dan eens goed gaan op staan
voor dat ontluchten hoe moet dit precies?
kzal er dan eens goed gaan op staan
voor dat ontluchten hoe moet dit precies?
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ik zou beginnen met eens goed te ontvetten.
Normaal voor remblokjes te steken moet de remleiding toch niet open ?
En anders even teruggaan naar de persoon die deze gestoken heeft.
Maar zoals johnbeton reeds zei eerste keren pakken die nooit goed moeten een beetje slijten maar ook niet te lang he .
Ik zou zeggen na een dag of twee rijden moeten die toch wel normaal beginnen werken.
Grts
Normaal voor remblokjes te steken moet de remleiding toch niet open ?
En anders even teruggaan naar de persoon die deze gestoken heeft.
Maar zoals johnbeton reeds zei eerste keren pakken die nooit goed moeten een beetje slijten maar ook niet te lang he .
Ik zou zeggen na een dag of twee rijden moeten die toch wel normaal beginnen werken.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
remmen ontluchten heb ik ooit eens gedaan maar met twee man.
Was bij eeen polaris ééntje drukt op de rem en de andere opent en sluit het vijsje(dopje) aan de achterrem.
Naargelang er lucht al dan niet uitkomt, maar bij een raptor nog niet gedaan.
Ik weet wel dat ze daar speciaal toestellen voor hebben om te ontluchten.
Grts
Was bij eeen polaris ééntje drukt op de rem en de andere opent en sluit het vijsje(dopje) aan de achterrem.
Naargelang er lucht al dan niet uitkomt, maar bij een raptor nog niet gedaan.
Ik weet wel dat ze daar speciaal toestellen voor hebben om te ontluchten.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
kan idd zijn dat je rem moet ontluchten, of dat je remblokken verkeerd gemonteerd zijn.
Normaal gesproken is het niet nodig om je remmen te ontluchten, maar het zou kunnen.
Ander probleem zou kunnen zijn dat je de verkeerde of goedkope remblokken hebt genomen, en dat is meestal minder als het origineel.
Succes!
Normaal gesproken is het niet nodig om je remmen te ontluchten, maar het zou kunnen.
Ander probleem zou kunnen zijn dat je de verkeerde of goedkope remblokken hebt genomen, en dat is meestal minder als het origineel.
Succes!
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
fastrogeke
- Quadrider

ontvet de schijf maar eens.remblokken licht opschuren.indien je het schroefje wat op de remklauw zit(waar het dopje op zit) niet los hebt gehad hoef je de remmen niet te onluchten.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
-
vanpee jelle
- Quadracer

als er een blinkende schijn op de schijf is dan heb je ze vettig gemaakt toen je de blokken veranderd hebt en niet ontvet en er gewoon mee gaan rijden. die blinkende schijn moet je er nu afschuren zowel van de schijf als van de blokken en je gaat geen problemen meer hebben met slecht remmen.
raptor 660 power
oke wel zal dan eens proberen met afschuren. heb ondertussen al wat mee gereden enzo ma ik vind ze toch niet 100% goed remmen.
dat van die goedkope remblokjes, ik denk het niet, ze hebben mij toch een goeie 40€ gekost en bij een herkende yamha dealer laten doen.
Het zijn enkel de achterste die ik heb laten veranderen!
grtz
Sébastien
dat van die goedkope remblokjes, ik denk het niet, ze hebben mij toch een goeie 40€ gekost en bij een herkende yamha dealer laten doen.
Het zijn enkel de achterste die ik heb laten veranderen!
grtz
Sébastien