###BLACK 350 R STREETMACHINE###

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

woow supper mooi :shock:
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

ferm lichtjes :buig:

& gefeliciteerd met u 100 ste pagina :mrgreen: :mrgreen:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

jhaa inderdaad is me niet opgevallen :P zie je toch komen veel mensen kijken bij het tunen :P
ticoquad
Quadrider
Quadrider
Berichten: 366
Lid geworden op: do 11 mei, 2006 22:31
Locatie: Zuidholland

Bericht door ticoquad »

He Kevin jou speel goed is de bom man gewoon weg gekke street ryd.
Keep it up Kevin :knikduim: :knikduim: :knikduim: :knikduim: :knikduim: :knikduim:
Afbeelding
cobby
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1271
Lid geworden op: ma 16 apr, 2007 13:37
Locatie: ( Belgie )

Bericht door cobby »

Ziet er weer lekker goed uit.
Zoals heel je quad zit het weer in de details echt supper afgewerkt.
En die lichten , da gaat niet mis staan.
:duimhoog:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Tom#11
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 11 nov, 2006 20:01
Locatie: Sint-Oedenrode

Bericht door Tom#11 »

Broeaaah, die lichten zijn zeker mooi!
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Die quad waar de lichten als voorbeeld opstaan heeft dezelfde veren als Kevin zijn quad. Het was even wachten maar het was het waard, echt super materiaal hoor :duimhoog:

Net nog gezien dat de billet brake line clamps ( remleiding klemmen voor op de a armen ) niet in onze bestelling zaten en dus deze nog even nabesteld :wink:
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 782
Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
Locatie: veendam
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

mooie veertjes :tongduim:
weten jullie ook of die dubbele koplampen meer licht geven want die standaard poep geeft bijna geen licht?
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

Ja die geven veel meer licht is met H7 lampen in he :wink: :duimhoog:
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

mooie onderdelen Kevin :applaus:

en :shock: lampjes, :honger:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
CHONG #29
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 130
Lid geworden op: di 08 aug, 2006 15:14

Bericht door CHONG #29 »

Goed bezig daar in
Afbeelding

:applaus: :knikduim: :wink:


die kijkers zien er vet uit
Afbeelding
Laatst gewijzigd door CHONG #29 op za 22 sep, 2007 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Voor mij gaat het er nu over. Je a-armen staan onder een hoek van +180°, wat niet goed voor je balljoints kan zijn en je moet je veren keihard zetten, anders raakt je bumper de grond bij elk putje of elke drempel die je tegenkomt (rijcomfort?)...
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

het is een show quad , er word vrij weinig mee gereden dus dan maakt het niet veel uit
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

@Alfredo , alles is onderheven aan slijtage , als die het begeven dan vervangen we ze gewoon weer . Net als met de as als die het begeeft word er zowieso een andere opgezet , that's life ! :wink:

En van die reacties van "er word relatief weinig mee gereden" , Ik geef eerlijk toe dat ik de laatste maand weinig heb gereden omdat er onderdelen op stonden die verkocht waren. Nu heb ik mijn eigen onderdelen er terug op staan nu gaan we weer vele km's maken . Dat is wat mensen niet bergijpen idereen denkt oh die ziet uit of er niet mee gereden word nee ik poets mijn quad na elke rit (grondig ) dat is het verschil ! :idea: Er zijn mensen die mijn quad in het weekend erbij hebben zien staan die was gewoon smerig , jullie mogen nu eens terug komen kijken hij blinkt gewoon terug , dit is het bewijs dat er gewoon goed aan gepoetst word na elke rit.

:idea:
Ik heb ook trouwens het voordeel dat ik dan die quad eens kan pakken en dan die quad eens kan pakken :idea:
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Berichten: 307
Lid geworden op: wo 22 aug, 2007 10:35
Locatie: pierendorp
Contacteer:

Bericht door ghostrider1340 »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:@Alfredo , alles is onderheven aan slijtage , als die het begeven dan vervangen we ze gewoon weer . Net als met de as als die het begeeft word er zowieso een andere opgezet , that's life ! :wink:

En van die reacties van "er word relatief weinig mee gereden" , Ik geef eerlijk toe dat ik de laatste maand weinig heb gereden omdat er onderdelen op stonden die verkocht waren. Nu heb ik mijn eigen onderdelen er terug op staan nu gaan we weer vele km's maken . Dat is wat mensen niet bergijpen idereen denkt oh die ziet uit of er niet mee gereden word nee ik poets mijn quad na elke rit (grondig ) dat is het verschil ! :idea: Er zijn mensen die mijn quad in het weekend erbij hebben zien staan die was gewoon smerig , jullie mogen nu eens terug komen kijken hij blinkt gewoon terug , dit is het bewijs dat er gewoon goed aan gepoetst word na elke rit.

:idea:
Ik heb ook trouwens het voordeel dat ik dan die quad eens kan pakken en dan die quad eens kan pakken :idea:
aan kevin: is het niet een beetje jaloezie :mrgreen: dat u telkens iets veranderd en dat da geld kost, voor u kost dat ook geld zoals voor iedereen,maar ik zeg iedereen doet met zijn geld en hobby wat ie wil :) ik had mijn h-d ook zoveranderd dat ik dikwijls helemaal een ander model had ,dat sommige mensen zegden van allee hij heeft weer ne anderen ,maar in princiepe was het de zelfde
maar bij deze hoop ik dat ik bij sommige niet op hunne teen heb gestaan ,iedereen vindt de zijne mooier :tongduim:
1% free biker(gaan met die banaan)
Gesloten