Uitermatig zinsloos topic

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

ik word met de dag ambetanter van wat ik allemaal NIET gezien heb toen ik samen met Patrick naar jullie ging komen, maar nee ik moest zonodig ziek worden. echt super wat je allemaal al hebt gerealiseerd in je leven en dat er al zoveel dromen voor je uitgekomen zijn. ik hoop voor jou dat dit zeker mag blijven duren. hoedje af en zie dat je plaats genoeg overhoud of gemoet binnenkort buiten slapen als ge alles wilt binnen zetten :D. doe zo voort zuo ik zeggen er zijn er genoeg die van z`on topics niet genoeg kunnen krijgen en ik ben er 1 van.
raptor 660 power
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door ghostrider1340 »

Jaren als Internationaal vrachtwagen chauffeur gereden op de lange ritten en rond de 3.700 € per maand verdiend

bij welke baas was da :D
daar kom ik nog nie aan doe er 90 uur per week als chauffeur en denk da nationaal meer heeft dan internationaal maar daar ga het niet over :oops:
ik was ook van plan een amerikaan te kopen (van)maar zie er tegen op als je stukken krijgt dan zit je toch met problemen of denk ik verkeerdt
1% free biker(gaan met die banaan)
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Charger69 schreef:Dat vrachtwagen rijden is reeds 21 jaar geleden, toen waren het nog gouden tijden in die branche.

Over de onderdelen van de auto's heb ik nog nooit problemen mee gehad, ik heb tot nu toe alles gevonden waqt ik nodig had. In mijn geval dus MoPar cars is er zelfs een shop in Lommel die nagenoeg alles in voorraad heeft. Natuurlijk hoe ouder en zeldzamer, hoe moeilijker ge aan stukken geraakt. Maar dat maakt het ook weer zo een beetje speciaal voor mij, de zoektocht naar de onderdelen enz...

Maar ja het is een hobby als een ander :wink:

Toegevoegd na 8 minuten:

@ alfredo

Ge moet niet zo snel zijn met over iemand te oordelen aan de hand van een forum. Leer eerst de persoon in kwestie persoonlijk kennen of ontmoet hem eerst en oordeel dan.

Gij veroordeeld iemand reeds op voorhand vooraleer ge die iemand kent.
daar heb je gelijk in ,waar ik mijn tatoo's heb laten zetten in vosselaar bij porto ik weet niet of ge die kent die heeft ook een muscel car ik denk ne dogdge charger(porschekiller noemen ze) vindt ne pracht van een wagen
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

No Limit YFZ schreef:Ik stoor me niet aan je hobby, ieder zijn ding zou ik zeggen.

Ik stoor me alleen aan het feit dat het overkomt (kan verkeerde indruk zijn van mij) als : kijk eens wat ik allemaal heb, hoe zeldzaam het is en hoe veel het waard is.
* Ruik ik hier enige vorm van jaloezie :?: :wink: :duimlaag:

* 4 Posts in een topic dat je geen TUUT interesseert
En dat voor een forumleader of hoe je het ook noemen wil :roll:

Voila moest er toch even uit.

@ Charger, is idd een ferme wagen, maar heb het dan toch meer voor je charger.

En aub sluit nooit een topic als deze en twijfel er ook niet aan om een nieuw topic niet te openen.

Doe zo voort, wie weet wat krijgen we nog te zien :honger: :duimhoog:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

el_pikante schreef:
No Limit YFZ schreef:Ik stoor me niet aan je hobby, ieder zijn ding zou ik zeggen.

Ik stoor me alleen aan het feit dat het overkomt (kan verkeerde indruk zijn van mij) als : kijk eens wat ik allemaal heb, hoe zeldzaam het is en hoe veel het waard is.
* Ruik ik hier enige vorm van jaloezie :?: :wink: :duimlaag:

* 4 Posts in een topic dat je geen TUUT interesseert
En dat voor een forumleader of hoe je het ook noemen wil :roll:

Voila moest er toch even uit.

@ Charger, is idd een ferme wagen, maar heb het dan toch meer voor je charger.

En aub sluit nooit een topic als deze en twijfel er ook niet aan om een nieuw topic niet te openen.

Doe zo voort, wie weet wat krijgen we nog te zien :honger: :duimhoog:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :wink:
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

Same here...

Mooie auto, net als je andere... :knikduim:

Guido is fier op z'n auto's en laat dit dan ook zien, zo'n auto koop je niet om enkel op je oprit rond te rijden...Op t forum hier zitten vooral mannen...en...mannen en auto's gaan goed samen. Ik vind het dan ook boeiend om in het CAFE over auto's te kunnen zeveren en ze te kunnen bekijken...

Ik begrijp dat er zijn die denken dat Guido wil showen, maar ik weet dat Guido zo niet is (ken hem nu toch een beetje) Guido is, zoals ik al zei, trots op z'n spullen en hij heeft er hard voor gewerkt om ze te kunnen kopen en laat ze dan graag zien omdat het anderen kan boeien en omdat het gewoon leuk is om er toffe commentaar op te krijgen...Dat gevoel heb ik zelfs al als ik op de quad rijd en de mensen kijken me na... :oops: Dat zal voor 90 % van het forum gelden denk ik!

Bij deze, vergeet het verkeerde beeld...Stoort het je, zucht eens en klik een ander topic aan, dan is alles veel leuker en eenvoudiger. :wink: :afgestudeerd:

Ik wil de zaak nit terug aanstoken, dus lees m'n bericht en vergeet het...stuur desnoods een pb, maakt ni uit... :bier:
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

mmmm

idd, NO limit ik vindt dat je hier ook fout gaat, kijk mij interesseert het ook niet dat ge altijd over uwe W-TEC ligt te stoefen en te doen (ik weet het het is deels verkoop praat) en nu gaat ge op iemand die trots is op zijn auto's en dergelijke zo af liggen te geven ? :? hetzelfde is het bij bertmat, das ne toffe kerel maar omdat hij niet sponsort en E-ATV's heeft moet ge hem niet, terwijl ge wel van websites die ook niet sponseren reclame gaat maken omdat ze iets goedkoop aanbieden,

niks persoonlijks hé kerel ik ken u niet persoonlijk maar als ge dan toch kritiek geeft moogt ge ook eens in eigen boezem kijken, nobody is perfect

nu even aan iedereen in algemeen =>

hoop wel dat deze zinloze dscussie hier stopt en gun een ander zijn geluk, ook al staat het u niet aan.
:bier:

Grtz Patrick
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

.
Laatst gewijzigd door BULLET-PROOF op zo 21 mar, 2010 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

mooie bak maar net nie mijn type, vind de ford mustang nog steeds een heilige bak, en ben er nog steeds voor aan het kijken. zit zelf nog aan de coupe te denken, omdat de rest nog wa te prijzig is aangezien in nog maar 17 ben
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Charger69 schreef:Een Mustang is ook altijd mooi, trouwens ik vind zo goed als alle US cars mooi. Het is een passie en ge moet er natuurlijk voor zijn hé :wink:
hoi charger69 ne maat van mij wil ne oldsmobile kopen ne 4-4-2 ik dacht van 85 ofzoiets zijn dat goei wagens
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Léon
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Léon »

****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Plaats reactie