starten booster

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
coolboyke
Quadracer
Quadracer

starten booster

Bericht door coolboyke »

yo , ik heb een goeie 2 weken geleden een nieuwe mbk booter spirit gekocht , nu in het begin was dit niet zo , als ik hem starte met de elektriche starter ging dat zonder problemen , hij sloeg direct aan.maar nu als hij koud heeft , wil hij helemaal niet meet starten met de elektriche starter , en moet ik hem nu in gang stampen :?

aan wat kan dit liggen ? kdenk nie aan de batterij want die is nog maar nieuw en die kan niet leeg zijn , want ik rijd er elke dag mee naar school zo'n 10 km

hopelijk weet iemand het ? :shock:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
sw0rdf1sh
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door sw0rdf1sh »

hmm ik heb hier ook een mbk nitro staan, wel als het smorgens idd koud is moet je em starten met kick, dan lukt het me ook niet electrish, zelfde met als je hem bv een week niet start dan moet je hem ook vaak met kick starten ;)

hoop dat je hierbij geholpen bent ;)
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

zit er een choke op ? zo ja die even open trekken.

anders even 1 a 2 maten grotere sproeier erin zetten.
sw0rdf1sh
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door sw0rdf1sh »

nee zit geen choke op

gwn kickstarte :d, lijkt wel alsof je brommerpech hebt dan :x
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

een spirit heeft wel een choke, links op het stuur.
sw0rdf1sh
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door sw0rdf1sh »

hmm spirit wel dan wist ik niet, mja mn nitro heeft een crome blauw sportstuur dus staat niet veel meer op buite de echt nodige dinge :p
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

tipje : op de nieuwe boosters heb je geen chok meer

maar wat ik raar vind , de eerste week starte hij met een klein drukje op de knop direct als em koud heeft , en als ie warm had starte hij moeilijk met de elektriche starter
en nu is het omgekeerd ?
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
sw0rdf1sh
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door sw0rdf1sh »

hmm ik heb er nooit over nagedacht, heb de nitro nu al 2 jaar, en buiten af en toe een andere uitlaat te moete hebbe steke heb ik er nooit problemen mee gehad dat ie nooit starte electrish als die koud was :D

dusja meer weet ik er ook niet over, mss eens belle naar de garage waar je em kocht?
Plaats reactie