uitlaat barossa chetaa

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

uitlaat barossa chetaa

Bericht door sjmallie94 »

hallo ,ik heb een uit laat gezien voor een barossa chetaa 170 cc 4 takt, en nu is mijn vraag, gaa ik dan sneller en meer trekkracht ? en wat er nog meer gebeurt kan me dat iemant uit leggen? hier foto er van :)
ps: ik heb hem nog niet gekocht, was wel van plan, maar weet niet of ik beter een anderen kan pakken of toch die, kan me daar dan iemant uit leg van geven alvast bedankt ;)
hier foto van uit laat.

Afbeelding

maar nu zie ik nog wat als ik het helen systeem pak dan staat er bij keuzen, voor welk merk en dan komt er te staan, demper overal inbox en zoo verder, wat moet ik daar mee ik kijk op quad tuning als je niet snapt kijk dan ff zelf ;) als je dat wilt doen dan
kan me dat ook iemant uit leggen ?
al vast dankjewel :D
Laatst gewijzigd door sjmallie94 op ma 24 sep, 2007 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

van die dempers, ovale, inox... dat is meer persoonlijke keuze, wat jij mooi vindt.

je snelheid zal niet omhoog gaan of enkele km/h, max 5.
maar je trekkracht neemt wel toe, smijt je luchtfilterbakdeksel eraf, en je hebt weer een hoop lol erbij :)

je carburator moet dan wel opnieuw afgesteld worden, maar dat kan een brommer/quaddealer wel voor je doen, als je derzelf niet aan begint :)
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

dankje maar ik maakt een een foto van de luchtfilter want zoo goed ziet niet uit en ik doe aleen maar crossen zoo wie je zag dan lijkt me niet echt goed dan ze luchtfilter deksel er af te halen en mag ik de oginelen filter dan laten zitten of moet dan ook een anderen er op ?
en komt allen maar terk kracht bij ? of ook snelheid ? want dat kan ik wel goed gebruiken voor te crossen ?
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

kijk alsjeblieft je post na of lees hem eens na, je kan er misschien niet aan doen,maar laat je dan helpen door iemand, kan van die 2e zin echt niets maken... 1x posten is meer dan genoeg...
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

ik weet het die 2 de post wist ik zelf niet een en als ik het gedaan heb dan ging het perongeluk dat is niet mijn bedoeling geweest :( en soms heb ik haast en dan typ ik het snel af zonder het door te lezen :( en dan krijg je dat dan kloppen de zinnen niet
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

barossa chetaa schreef:ik weet het die 2 de post wist ik zelf niet eens dat ik het gedaan had, dan ging het perongeluk en dat is niet mijn bedoeling geweest :( en soms heb ik haast, dan typ ik het snel af zonder het door te lezen :( en dan krijg je zinnen die niet kloppen
[/b]
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

gewoon deksel eraf, originele luchtfilter mag blijven, of je nou crosst of niet, maak em dan na elke rit eens proper, of kijk of ie vuil is.

als je deze modificaties toepast en je snelheid is nog niet hoog genoeg, dan steek je vooraan tandje groter.
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Re: uitlaat barossa chetaa

Bericht door Bartie »

barossa chetaa schreef: ps: ik heb hem nog niet gekoopt
euhm
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

ik weet dat er veel spellings fouten in zitten .
daarom heb ik ook al gezecht dat ik ff snel moest typen, omdat ik weg moest ! en heb niet door gelezen wat er staat ! daarom zoo veel fouten ! :@
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

als je je deksel eraf haalt en je rijd een x in de modder gaat die toch door je filter heen, het blok in :? ? zand is net glas he
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

er zullen wat spatjes in je bak hangen, maar als dat bij jou door je filter gaat, mag je is van filter veranderen.
daarmee, je filter in olieën helpt, dat er geen zand, vocht, door gaat.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

ik rij wel elken dag he 1 uur :( dus dan moet elkenkeer schoon gemaakt worden
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Als je over straat rijd of niet over al te heftig terrein dan hoef je dat echt niet iedere dag schoon te maken.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

hihi dat is erg heftig terrein :(
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

wat is nou je luchtfilter schoonmaken, rij dan wat minder, spaart je quad, benzine, en als je dan terug rijd heb je nog is zoveel lol :)
Plaats reactie