Wegmisbruikers 23-09-2007

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Wegmisbruikers 23-09-2007

Bericht door Haagje »

iemand vandaag gezien?

waren 2 kinderen op een yamaha blaster en een 125 cc ( kleine grizzly)
Gingen met papa mee op het veld ( hij moest nog een en ander doen op het veld als boer zijnde)
toevallig reden de 2 op de weg inplaats van op het veld.
en werden aangehouden.
jongen van 12 en meisje van 8.
ze hadden geluk dat de quads niet in beslag waren genomen. ivm geen kenteken en geen rijbewijs en op de baan te rijden.

papa boer kreeg dus een mooie dikke rekening thuis.

nu heb ik zelf nog een vraag.
mocht ik nu met een quad zonder kenteken op een veld rijden dat bv van men oma is of andere bekende.
mogen ze me de quad dan in beslag nemen?
tevens moet ik ook kunnen bewijzen dat ik op dat stuk land mag rijden?
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

op da land mag jij rijden ,was da nu,das prive terrein...
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

als je op het veld bent met toestemming van de eigenaar mag dat .
is privé terrein voor iets , zolang dat geen hinder geeft voor de buurt zal er niks vn gezegd worden .

ivm die politie , ben vndaag voor 2de keer in week tegengehouden op straat (Mechelen) , deze keer was ik tamelijk pist om weer voor geen reden aan de kant gezet te worden en eens ferm men gedacht gezegd .
Hun uitleg was dat ze dit enkel deden ter controle van de documenten , en zolang deze in orde waren was er geen probleem , zever in pakskes men gedacht :chagarijn:
Na men papieren te doorbladeren kropen ze met hun staart tussen hun benen terug in hun salon op wielen ... bende uitzuipers (sry kook nog wat na door er aan te denken :p )
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

okee dan weet ik genoeg :D maar ik heb dan infeite geen bewijs stuk nodig?
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

Als jij aan kunt tonen dat je toestemming hebt om er te rijden dan is er niets aan de hand. Je kunt dan zeggen dat jij hier mag rijden van de eigenaar en als ze denken dat je liegt zul denk ik even naar de eigenaar toe moeten gaan en die zal ze vertellen dat jij toestemming hebt.
Maar als er klachten komen uit de buurt over geluidsoverlast dan mag het niet meer.
Ook mag je geen geld vragen aan mensen om op het ''baantje'' te komen rijden want dan moet je het als officieel terrein aanmelden, bla bla bla. Dus dat mag ook niet.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

goeie tip die ik je kan geven... leg een milieu mat of een zeil of iets dergelijks op dat terrein en als ze komen zet je je quad op dat zeil, zo kunnen ze geen gezeik afsteken over milieuvervuiling. Niet aleen de politie durft paseren,maar ook die mannen van de milieuwmaatschapij (gele auto met oranje lampen) hebben in principe niet veel te zeggen maar hebben veel macht bij andere instaties... zijn een soort boswachters
quadje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door quadje »

hey
heb je ook een link
heb het gemist
en kan het filmpje nergens vinden
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

Robby schreef:goeie tip die ik je kan geven... leg een milieu mat of een zeil of iets dergelijks op dat terrein en als ze komen zet je je quad op dat zeil, zo kunnen ze geen gezeik afsteken over milieuvervuiling. Niet aleen de politie durft paseren,maar ook die mannen van de milieuwmaatschapij (gele auto met oranje lampen) hebben in principe niet veel te zeggen maar hebben veel macht bij andere instaties... zijn een soort boswachters
goeie tip ind :duimhoog:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

Iemand toevallig een linkje ervan? wil dat wel es zien maar kan het niet vinden..
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

vandaag is de herhaling! helaas al bezig. d8 dat er weer een andere kwam maar is een herhaling van eerst.
Plaats reactie