ongeluk gebeurd in et dorp.

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

ongeluk gebeurd in et dorp.

Bericht door Haagje »

:cry: :cry: :cry: :cry:

vandaag 13.10 ongeluk gebeurd bij mij in het dorp.

17 jarig meisje aangereden door vrachwagen.

de broer ervan ken ik van het voetballe. was een aardige meid en kon haar zelf ook een beetje.
hoorde het net zelf. en ben best wel geschokt.

zeer zeker omdat het ongeluk gebeurd is bij mijn oude middelbare school waar werkzaamheden waren.

link:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/arti ... ce?cid=rss

naja voor de rest valt er niet egt veel te zeggen.

alleen veel steun voor de familie :cry:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ow ja das helemaal nie leuk
innige deelneming aan de familie!
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ::::JoReN:::: »

gisteren ook in poperinge een ongeluk gebeurd, geen dodelijke afloop, gelukkig, het was een vriend van mij. met zijn brommer(derbi sm) opgeschept door een auto, zijn heup gebroken en zijn bil uit de kom ofzo. doet toch maar raar als je hem daar ziet liggen op de baan, zeker als je die kent... was op weg naar school...
Suzuki LT-R 450 2006
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

das klote !

R.I.P.
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

hier met foto van het ongeluk.
http://www.l1.nl/L1NWS/archief/_rp_link ... pid/links2

gister avond nog even langs geweest op de plek en een kaars voor haar opgestoken en de familie.

een grote berg zand stond helemaal vol met kaarsen bloemen en noem maar op. zelfs om half 2 savonds stonden er nog mensen.
ze zou over 2 weken 18 worden. samen met haar 2ling broer. Dit zal voor hun een hele rot dag worden.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

spijtig zaak als er zoiets gebeurd , i kheb de indruk dat er meer en meer ongelukken gebeuren bij trucks de laatste tijd ? of is dat maar een gedacht ?
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

dan ben je niet de enige. vind dat ze er best nog wel een spiegel bij mogen plaatse voor de dodehoek kleiner te maken.
quadboys
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door quadboys »

dode hoek spiegel ? ben zelf al meer dan 20 jaar chauffeur EN die dode hoekspiegel ? KAN eens dienen om een ongeval te vermijden . Maar door de aanleg van RONDE punten dat je links moet kijken en kijken tot je mee door kan ?en dan een fietser of bromfietser van rechts ?tja niet gezien .
Als ze de voetgangers en fietsers ( zwakke weggebruikers) ook eens leren dat zijzelf op 0,5 sec kunnen stoppen om voorrang te geven en als vrachtwagen niet op 10 M tegen 25 km/u . in het kort : op 20 jaar is het verkeer heeeeel anders geworden en ...de zwakke weggebruiker is de baas
transport duurt langer = meer files = kostprijs ALLE produkten duurder = belgie
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

mensen hebben gewoon niet in de gaten dat jij daar met zoveel ton zand,grond,puin op de weg zit. ze denken dat je zomaar even stopt, maar als je eenmaal op gang bent stop je niet zomaar meer.
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

idd maar toch zielig :shock:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

ze zou over 2 weken 18 worden. samen met haar 2ling broer. Dit zal voor hun een hele rot dag worden.

idd daar zallen ze wel verdriet hebben is bij ons ook gebeurt aleen was het mijn nicht die OP haar verjaardag dood is gegaan :( dat was nog een zoo erg :(:(

veel sterkte aan hun ;)
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

tointjuh schreef:mensen hebben gewoon niet in de gaten dat jij daar met zoveel ton zand,grond,puin op de weg zit. ze denken dat je zomaar even stopt, maar als je eenmaal op gang bent stop je niet zomaar meer.
Probleem is niet om te kunnen stoppen, het probleem is gezien worden...

Je moet al goed uitkijken met de auto op die drukke punten terwijl je in een auto veel meer kunt zien rondom je. Voor vrachtwagens is dit veel minder.
Het is zoals 'quadboy' zegt.

Ronde punten met het fietspad die een stuk verder ligt van het middelpunt zijn beter denk ik. Je bent al afgeslagen vooraleer je het fietspad moet kruisen.
KFX540
LeOke
Quadrider
Quadrider

Bericht door LeOke »

quadboys schreef:dode hoek spiegel ? ben zelf al meer dan 20 jaar chauffeur EN die dode hoekspiegel ? KAN eens dienen om een ongeval te vermijden . Maar door de aanleg van RONDE punten dat je links moet kijken en kijken tot je mee door kan ?en dan een fietser of bromfietser van rechts ?tja niet gezien .
Als ze de voetgangers en fietsers ( zwakke weggebruikers) ook eens leren dat zijzelf op 0,5 sec kunnen stoppen om voorrang te geven en als vrachtwagen niet op 10 M tegen 25 km/u . in het kort : op 20 jaar is het verkeer heeeeel anders geworden en ...de zwakke weggebruiker is de baas
transport duurt langer = meer files = kostprijs ALLE produkten duurder = belgie
ik rij ook met de truck en moet ook es zeggen dat de mensen met fiets/brommer/te voet ook eens beter moeten uitkijken als er een camion op de baan komt! als ik met men quad nog een gaatje heb voor een camion wacht ik liever af tot ik voor een auto kan!

Je weet maar pas hoe moeilijk het soms is met een camion te rijden als je er eens mee gereden hebt!
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

idd heb je gelijk in de meesten kijk ook niet goed uit hun doppen nu zeg ik niet dat het iedereen is maar de meesten wel en ik moet eerlijk zijn ik doe dat soms als ik bijna te laat op school ben dan kijk ik ook niet uit dat moet ik toe geven maar de meesten doen dat nooit ! dat moet niet ! dan maak je misbruik er van :duimlaag:
Plaats reactie